|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaaa, want niemand is hier kvlt genoeg. Pffft. |
|
quote:Erg veel blackmetal is dit ook. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Waar je je druk om maakt zeg, laat die kerel lekker schrijven en wees blij dat een festival als Aurora Infernalis brede aandacht krijgt. Er zitten een hoop cliches in maar is nergens belachelijke makend 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Een hoop clichés, weer dekkend voor het overgrote deel van de blackmetal bands. Volgens mij is dat artikel spot on! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het gaat uiteindelijk om wat de black metal liefhebbers zelf van de hele scene vinden en niet om wat de buitenwereld er van vind toch? Gewoon true en kult blijven en je nergens wat van aantrekken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als je dan toch trve en grim doet mag je ook niet meer overdag posten op ZM, want dan hoor je te slapen. Alleen als het buiten donker is mag je internetten. |
|
quote: Waarom zou iemand daar blij mee moeten zijn? Zie niet in wat we er mee op zouden schieten. Zolang d'r bands spelen en bezoekers komen is alles prima, en daar is duidelijk geen brede aandacht voor nodig. |
|
Nou dan geniet jij er lekker niet van en wie dat wel wil wel 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Brede aandacht = grotere interesse van sponsoren = meer geld = volgende keer nog vettere bands. |
|
quote: Juist, jij begrijpt het tenminste 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jij trouwens ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, we verschillen gewoon van mening; denk niet dat ik dat zelf niet bedacht had |
|
quote:Geboortedatum maar weggehaald? *proest* Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Moet m'n carrière-kansen nog in stand houden. Over jou kunnen we dat niet zeggen, want jij bent al verloren. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-11-2011 18:32] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Kratje bier. Edit: "we"? :') [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 02-11-2011 18:40] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Haha, black metal. |
|
quote: Ooit gehoord van pluralis majestatis? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat gaat voor jou niet op, snotneus. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Niet echt, nee. Ooit gehoord van pluralis modestiae? |
|
quote: Nee dat kan ik me niet voorstellen, ik ben de waarheid, de hele waarheid en niks dan de waarheid! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-11-2011 19:45] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ah kut. |
|
Judge Judy! Nothing BUTT the truth |
|
quote: :') Held. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ah boehoe, jankjank hij was jou vergeten. Awwww. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |