|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Final Timetable up and running: Few changes: - Bad News: Strid is cancelled! (Hopefully they come int 2012!) + Good News: Hadesvolk, a project of Heidevolk with Hades members will play a Bathory tribute! + Good News: Alkerdeel will play on the aftershow! GODVER!! |
|
Nou, dat klinkt bevredigend.... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gelukkig was Strid bijzaak. Desalniettemin baal ik hiervan. Verwacht 0,0 van Hadesvolk om eerlijk te zijn. Hoe zit het nou eigenlijk met toegang tot de afterparty? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Strid was hoofdzaak. |
|
Gelukkig Strid in Speyer al gezien, maar evengoed zeer jammer! |
|
Zaterdag 29-10-2011, Hades in State of Art Metalstore Nijmegen Hades [Norway] In Store Where: State Off Art Metalstore What: Hades [Norway] In Store When: Saturday 29th of October - 14.00 Hades is coming to say HI to all of you black metal fans all the way from Norway! Be there to meet them and shake hands! 2 straten naast m'n huis, maar ik en dan out of town..... |
|
quote: Nou daar ben ik mooi klaar mee dan Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Is het morgen nou in Willemeen of Luxor? En indien Luxor, waar ligt deze? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
luxor ligt tussen station en willemeen in, is dat gebouw waar ook weer reclame voor shows buiten hangt, kan niet missen |
|
Thanks, kan dus niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
@ Hub: Donderdag en vrijdag is in de Willemeen, zaterdag in Luxor, maar de zaterdag-afterparty is in de Willemeen. En wordt het niet eens tijd dat jij je plaatje verandert in meneer ex-Libie? (waar zit de trema sneltoets ook alweer) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Thanks, tot morgen Enne, ik heb het niet zo op die moslims, ik hou het gewoon bij onze grote rode vriend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Khadaffi was ook een rode vriend. |
|
Maar Joseph heeft ook nog wat goede dingen gedaan, én was geen moslim Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Muammar had dan weer de betere outfits. Maakt niet uit. Ik heb d'r zin aan. |
|
Hij heeft inderdaad een grote verscheidenheid aan kostuumpjes hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou wel een show worden als de bands van dit weekend in die kostuums gaan optreden... Morgen rechtstreeks vanuit Utrecht naar de Willemeen en zo'n beetje meteen na de laatste band op het fietsje naar huis. Wil vrijdag en zaterdag ook nog een beetje helder de bands kunnen aan schouwen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Die jurken aan de buitenkant kunnen prima bij DHG. Tweede foto van rechts is Steve Jobs met het hoofd van Khadaffi er op gefotoshopt. NP: Covenant - In times before the light Ik geloof het pas als ik het zie, zo onwerkelijk is het. Respect voor Den_Bockereyder dat hij dat voor elkaar heeft gekregen. Cold night... Freezing night In times before the liiiiiiiiiiiiiight |
|
Vanavond Kadotus! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O? Hitler ook, die had toch de snelwegen uitgevonden? Boeiender |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ja en de Volkswagen natuurlijk 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ook dat ja! Boeiender |
|
Vanavond en zaterdag aanwezig ! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |