|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Erebus, Bloody Remains, Grindbashers, Kaasschaaf [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 27-01-2011 17:32] Your mother ate my dog! |
|
Gezellig!! =) |
|
Erebus! Bleh, wat ver weg. |
|
waar moeje vandaan komen dan? Your mother ate my dog! |
|
Wat een misleidende topictitel. Ik hoopt of noise oid. Dit is indd teringherrie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ze pesten mij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tof hoor, misschien wel aanwezig! Wanneer staan Blutkrieg, Crossdressphyxia en Sluitspierepilepsie en Krüg een keer in de Willemeen?? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-01-2011 11:43] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Deze bands vind ik nu al geniaal. Kan ik hier een shirt van krijgen? |
|
quote: zijn we mee bezig Your mother ate my dog! |
|
Woohoo! |
|
quote: + 1! co-operation not competition! |
|
misschien kan 1 vd modder eters ff de topic titel aanpassen?... 25 maart - Erebus, Grindbashers, Bloody Remains en Kaasschaaf @ Willemeen? zoiets lijkt me indd een betere titel Your mother ate my dog! |
|
+ 1! co-operation not competition! |
|
quote: Ik ben er mee bezig, nog ff geduld! Wil je een shirt, longsleeve, hoody of een girlie?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
We krijgen elkaar wel vaak te zien ineens, N. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Boeiender |
|
...is het in 't café gedeelte of boven? co-operation not competition! |
|
quote: Bruce Banner |
|
co-operation not competition! |
|
quote: in het cafe! Your mother ate my dog! |
|
Nieuwe Peauster: |
|
quote: beetje doelloos... 2 posterontwerpen maken voor 1 feestje... mijn idee was t niet, maar ach... zijn zij ook weer blij... Your mother ate my dog! |
|
Ah joh, dat is toch luxe! Word vast gezellig |
|
Was de andere te geweldadig ofzo? |
|
Geen idee, ik kreeg deze via de mail, just the messenger |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |