|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Aanwezig!  euu?  | |||||||||

| 
 | 
 quote: KIJK AN!!!   gaaf dat je dr ook bent vanavond   Your mother ate my dog!  | |||||||||

| 
 | 
 Feestje! Ik heb er zin an     | |||||||||

| 
 | 
 +1  | |||||||||

| 
 | 
 zo, dat wordt veel    vandaag! over een uur die kant op!   co-operation not competition!  | |||||||||

| 
 | 
 zo, Arnhem voor het eerst nuchter beleefd... en het was mooi!       co-operation not competition!  | |||||||||

| 
 | 
 Zo, dat was mooi! Tot vanmiddag Trystys      | |||||||||

| 
 | 
 iedereen die er was... echt ontzettend bedankt!! het was super!   Your mother ate my dog!  | |||||||||

| 
 | 
 quote:       Damn, wat beukten jullie lekker zeg. Fijn!   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Prima avond     Geslaagde polonaise trouwens haha! [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 26-03-2011 16:14]  | |||||||||

| 
 | 
 ja die polonaises waren echt gheweldig...     Die lui van Bloody Remains stonden zelf ook zo te kijken van... "WOOOOW  " Supervet!   Your mother ate my dog!  | |||||||||

| 
 | 
   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Ja mooi man. Brute ongein!  | |||||||||

| 
 | 
 kan niet wachten om rond de tafel te kruipen voor de voorbereidingen van de volgende editie...     Your mother ate my dog!  | |||||||||

| 
 | 
 Ik heb een gesigneerde cd van Kaasschaaf      | |||||||||

| 
 | 
 Kreeg je er ook een kaasschaaf bij? *strooit met zout* =)  | |||||||||

| 
 | 
    | |||||||||

| 
 | 
 quote: dus jij bent nu helemaal blij  verder een beetje vermaakt op 't feestje? Your mother ate my dog!  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Die heb ik nog.... je krijgt hem vanavond terug.   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Mooi voor onderweg naar Zweden    | |||||||||

| 
 | 
 quote: alleen als ik slaap.... wat ik nu ook ga doen overigens. Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Grindbashers en Bloody Remains waren echt TOP!!!  | |||||||||

| 
 | 
 Erebus ook super, Kaasschaaf erg vermakelijk!     co-operation not competition!  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | 
|  | Index / Concerten |  |  |  |  Vorige pagina |  |