![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vet... uhu ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Kaasbands & Spaghettilogo's ![]() ![]() |
|
quote: Jeweettogh!? ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Zin an! ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Inderdaad ![]() ![]() |
|
Misschien nog wel ff aanwezig. ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
bijna vrijdag! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Gaat wel relaxed worden. ![]() |
|
Pindakaas... ![]() =) ![]() |
|
quote: pindakaas is ranzig! maar je komt nie? das jammer ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Sorry, privé- gezeik en financieel krapjes. ![]() Pindakaas is lekker, vooral met stukjes erin. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-03-2011 23:39] =) ![]() |
|
privé-gezeik is juist een reden om eens even de kop leeg te maken! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: +1 ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. ![]() Bareuh... ![]() |
|
kaasschaaf, heb ik al eens live gezien.. een van de betere Nederlandsche metal bands gaat dat worden! Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
quote: Ik weet. Ik had ook wel zin om jullie allemaal weer es te zien, maar ook de centjes zitten niet mee. Solly ![]() =) ![]() |
|
zo te zien aan die reacties wordt gezellig morgen ![]() we hebt er zin an! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Wij ook. Boeiender ![]() |
|
quote: Jaoh, ik ben er niet, veel spass! Vast een mooi feestje ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ik vind t idd ook een gewaagde voorspelling ![]() maar ze doen het toch best aardig... volgende week staan ze op zondag on de little devil in tilburg... doe je toch best netjes dacht ik zo! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Ik ga er van uit dat Kleine-Kapoen sarcastisch was. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
laten we dáár maar vanuit gaan dan ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |