|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vet... uhu Your mother ate my dog! |
|
Kaasbands & Spaghettilogo's |
|
quote: Jeweettogh!? Your mother ate my dog! |
|
Zin an! Boeiender |
|
quote: Inderdaad |
|
Misschien nog wel ff aanwezig. |
|
quote: Boeiender |
|
bijna vrijdag! Your mother ate my dog! |
|
Gaat wel relaxed worden. |
|
Pindakaas... =) |
|
quote: pindakaas is ranzig! maar je komt nie? das jammer Your mother ate my dog! |
|
Sorry, privé- gezeik en financieel krapjes. Pindakaas is lekker, vooral met stukjes erin. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-03-2011 23:39] =) |
|
privé-gezeik is juist een reden om eens even de kop leeg te maken! zin in! grinden met die hap! co-operation not competition! |
|
quote: +1 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. Bareuh... |
|
kaasschaaf, heb ik al eens live gezien.. een van de betere Nederlandsche metal bands gaat dat worden! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ik weet. Ik had ook wel zin om jullie allemaal weer es te zien, maar ook de centjes zitten niet mee. Solly =) |
|
zo te zien aan die reacties wordt gezellig morgen we hebt er zin an! Your mother ate my dog! |
|
Wij ook. Boeiender |
|
quote: Jaoh, ik ben er niet, veel spass! Vast een mooi feestje Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: You have time. You are doing fine. |
|
quote: ik vind t idd ook een gewaagde voorspelling maar ze doen het toch best aardig... volgende week staan ze op zondag on de little devil in tilburg... doe je toch best netjes dacht ik zo! Your mother ate my dog! |
|
Ik ga er van uit dat Kleine-Kapoen sarcastisch was. You have time. You are doing fine. |
|
laten we dáár maar vanuit gaan dan Your mother ate my dog! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |