|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Queen als verrassing op Museumplein AMSTERDAM (ANP) - De bezoekers van het Koninginnedagfeest op het Amsterdamse Museumplein zijn dinsdagmiddag verrast met een optreden van de Britse popgroep Queen. De legendarische groep met wereldhits als 'Bohemian Rhapsody' en 'We are the champions' verkocht in de jaren zeventig en tachtig meer dan 100 miljoen platen. De band treedt slechts zelden meer op nadat zanger Freddie Mercury in 1991 aan aids was overleden. Aan het optreden in Amsterdam deden onder anderen de gitarist Brian May en drummer Roger Taylor mee. Queen zal negen nummers ten gehore brengen. Het is een voorproef van de rockmusical We will rock you. Die gaat op 14 mei in Londen in première. Een aantal leden van de cast van de musical trad tijdens de show op als leadzanger. Trijntje Oosterhuis zong 'We are the champions' mee als een van gastzangers. --------------------------------------------- En dat heb ik als groot Queen-fan wel effe gemist Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb het wel "gezien" (eigelijk meer gehoort, stond te ver naar achteren om iets goed te kunnen zien) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: wat??? jij was aanwezig? aaarrggghhh, sommige mensen hebben ook altijd mazzel... dit optreden was toch compleet een verrassing? anders ga ik me nog meer voor de kop slaan! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik had er van begrepen dat alleen Roger en Brian Queen vertegenwoordigden daaroo... De Bassman John niet dus (nee en freddie ook niet, duh) Waarschijnlijk had deze geen zin om op te komen draven voor dit optreden wat was georganiseerd door Heineken... hmmm, de commercie druipt er van af. Maar goed het was ter promotie van de musical "We Will Rock You" Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik niet weer welke leden van Queen er stonden, ik kon ze namelijk niet zien...weet wel dat Trijntje Oosterhuis er was SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: trijntje oosterhuis.. tsss had mij dan genomen! bah Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*troost* Volgende keer beter hé SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
die komt er niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*aai over bolletje* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Martel jezelf nou niet zo..... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
|
quote: Niet huilen Misschien dat je ze ooit nog ziet.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Waarom nou geen suprise-optreden in de goudvishal? kon makkelijk tussen non-divine en wispering gallery... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik stond lekker bijna vooraan!!!!!!!!!!!! kon het eerst niet geloven maar toen ze er echt waren ging ik toch wle even lekker uit mijn dak ......stond ook een jongen naats me die was oook queen fan en die moets janken .. was wel heel erg cool hoor...!!!!!!!! puching us into selfdestruction |
|
quote:ik ook omadat ik er niet was Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: (weer) *Aaai over bolletje* SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik had het ook gezien, stond ongeveer 10 meter van het podium af... zelf vond ik alleen het eerste nummer en de laatste 2 goed. De rest kende ik niet zo. |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
die jongen gaat er echt onderdoor man. ik baal ook dat ik er niet was waar was ik? oja, gitaarspelen |
|
Het lijkt wel of bijna iedereen het optreden wel heeft gezien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik had eigenlijk terug in de tijd willen en Queen geweeon met Freddy meemaken. Voor de rest heb ik me wel vermaakt met de koninginnendag. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |