|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit jaar nog helemaal niets gezien, maar behoorlijk wat in de planning staan. Ik verwacht echter dat Roger Waters in april mijn persoonlijke hoogtepunt gaat worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1 Boeiender |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dus niet de beste concerten posten, maar alle bezochte concerten benoemen? Een lijstjes zoals deze bijhouden gaat nog makkelijker via last.fm |
|
quote:+2 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Klopt. De beste concerten lijkt me wel leuk. Dat zou ik zelfs wel op willen tellen aan het einde van het jaar. Hoewel, dan wel beste live act per band en niet per podium. |
|
quote: Zou ook geen probleem moeten zijn. Ik plemp alles ieder jaar in excel, dus ik copy/paste het zo hierheen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Enige concert was van De Jeugd van Tegenwoordig in Den Haag, en dat was fucking beest . Verder aantal kleine concertjes, zoals D.R.I., Madball, Your Demise, Caspian, 65daysofstatic en nog een aantal andere en qua festivals Neurotic Deathfest, Graspop en Lowlands, hopelijk nog Groezrock. Eerst even op eindexamen concentreren toch... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godspeed you! black emperor, uiteraard. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik ben wel benieuwd naar Anthrax op de zwarte cross Against God and Government |
|
quote: Check Faustian Spirit of the Earth |
|
1. Swans Verder enorm veel kanshebbers: Roadburn: Godflesh, Pharaoh Overlord, Acid King en nog handenvol bands. Hellfest: Hawkwind, Electric Wizard, Melvins, Eyehategod, etc. Losse concerten: Ulver, Colour Haze, ??. Anthrax is live inderdaad ook altijd gaaf. You have time. You are doing fine. |
|
Da's makkelijk. Judas Priest in 013 |
|
quote: +1 |
|
Hmmm, dit jaar alleen grindbashers en Toxocara gezien. En paar nummers van Caedere en Lord Volture, allemaal afgelopen zaterdag. Februari staan voor mij de eerste concerten gepland met Neckbreakersball, Severe Torture, Nile. Weekenden erop weet ik nog niet zeker. |
|
tot nu toe maar paar bands gezien op één festivalletje, waarvan ik als ''hoogtepunt'' zal kiezen Portall. verder staat in mijn concertagenda Black label society hoog in het lijstje. Hoogtepunt van het jaar? dat hangt af van wat ik verder bezoek... |
|
quote: Mwah ja of een mix van de twee. En je hebt wel gelijk, maar ik gebruik nu eenmaal last.fm niet meer zo vaak en veel concerten zoals die in de Triangel ofzo, of in andere kleinere clubjes staan daar niet zo gauw op, dus dan vind ik zo'n topic wel handig. Ja ja je kan ze ook zelf aan maken maar zo lui ben ik dan weer net wel om dat niet te doen. In ieder geval, concerten waar ik nu naar uitkijk... Peter Pan Speedrock over een paar weken, Shining, Aosoth en Watain in de Biebob, de vele bands die ik op Dunk Festival hoop te zien... en ja, voor de rest maar even kijken. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-01-2011 21:39] |
|
Ik heb dit jaar nog geen bands gezien |
|
Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: 05:15; Toen Roger Waters nog vernieuwend was. Vind dat ie tegenwoordig maar een stem heeft als een fles Scotch. Ik vind dat David Gilmour daarentegen nog een hele zuivere stem heeft, hopelijk geeft hij ooit nog eens een concert. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Ook kutherrie die je nog wilt zien? [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 20-02-2011 17:22] |
|
Ik verwacht erg veel van Paradise Lost op 29 maart te Utrecht spelfout weggehaald... |
|
Death Before Dishonor in The Rambler, Shining en Watain in de Kade en Liturgy en Terzij de Horde in Db's kijk ik wel naar uit. |
|
Ik ben ook erg benieuwd naar Liturgy, ik hoop echt dat mijn tentamenrooster het toe laat. |
|
quote:+1. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |