IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Venom Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-06-2001 21:06 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vraagje:wat vinden jullie van Venom?Dit is namelijk één van de bands die jaren geleden mijn interesse voor metal in gang heeft gezet.Baanbrekend werk:"Black Metal."Niet echt recent,maar ik draai ze nog steeds.En jullie?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-06-2001 3:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kut met een hoofdletter K.... die lui 2 keer live gezien (Dynamo 1996 en Wacken vorig jaar) maar ik kan er totaal geen hoogte van krijgen.......



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 24-06-2001 12:05 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Oops .. foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 24-06-2001 12:06]


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 24-06-2001 13:19 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

nee draai ik niet meer.
Heb Venom wel op Wâldrock gezien in '95. Echt gaaf Waren toen echt veel beter dan een jaar later op Dynamo.


No regrets and no remorse...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 24-06-2001 16:17 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

" Heb Venom wel op Wâldrock gezien in '95. Echt gaaf Waren toen echt veel beter dan een jaar later op Dynamo"

Ja, was een echt te gek concert op Waldrock.

Ik ben een verzamelaar van Venom. Vooral het oude werk het nieuwe is niet zo vind ik. Alleen er is zoveel van Venom. Je blijft bezig.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 24-06-2001 23:03 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik vind Venom een 'Duitsersband'.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-06-2001 23:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

same here...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-06-2001 23:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Rammstein!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 9:11 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Moet wel zeggen-ze zijn live niet erg sterk.Heb eens een live-uitzending gehoord op de radio en er ging echt vanalles mis!!Ze hebben er toen met hun pet naar gegooid:ze konden(of wilden)mekaar nauwelijks volgen en de klank was gewoon erbarmelijk:één behoorlijk vals klinkende geluidsbrij.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-06-2001 11:54 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Venom => heerlijk
Is toch 1 van de grondleggers van de hedendaagse extreme metal zooi.

Nummers als black metal, Buried alive, Angel Dust doen het toch altijd goed.

Live zijn ze kut, maar dat hoort gewoonweg bij Venom aangezien ze zo a-muzikaal zijn als de pest



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-06-2001 12:10 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2001 23:37 schreef Bintmeister het volgende:
Rammstein!!!
Rammstein is een Duitse band (en heel gaaf!), dat is totaal iets anders dan een Duitsersband


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-06-2001 13:47 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Rammstein heerst!!! Tenminste... de laatste cd is ietsje minder interessant vinnik. Echt humor, de teksten van die lui

En om toch iets over het topic te zeggen... ik ken de muziek van Venom eigenlijk helemaal niet

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 25-06-2001 13:50]


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 19:26 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Komen uit Engeland.Spelen vrij snel.Starten(soms)met een intro.
Grommende zang.Hebben het over duivels en de hel.Vrij opvallende baslijnen.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-06-2001 19:47 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2001 12:10 schreef suzanne het volgende:
Rammstein is een Duitse band (en heel gaaf!), dat is totaal iets anders dan een Duitsersband


weet ik. Was ook maar een loze opmerking.... Na een paar uur Corporate Finance leren, wat best kut is, wordt ik nogal melig...
Zal me voortaan een beetje inhouden


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-06-2001 23:56 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 juni 2001 19:26 schreef madeline usher het volgende:
Vrij opvallende baslijnen.



ja, Cronos kan niet spelen!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-06-2001 0:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Haha.. inderdaad ja.... Maar intussen wel zijn spieren staan te showen.....



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-06-2001 19:49 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Voor mij is Venom god
Cronos is een van mijn grote voorbeelden
Ik geef toe Venom is niet de strakste en niet de snelste maar ik vind ze de meest brute en opwindende band
HELL YEAH!!!!!!



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-06-2001 19:51 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Het gaat ook niet om wat Cronos doet , het gaat er om dat hij het doet.Misschien ben ik pervers maar mij kan hij wel bekoren.En ik vind sowieso dat er wel wat meer gespierde metals op het podium mogen staan

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 26-06-2001 19:52]



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-06-2001 20:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Manowar niks voor je?



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-06-2001 20:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Toen ik destijds mijn teksten bracht,had ik eerder Trent Reznor als voorbeeld,niet zozeer Cronos-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 26-06-2001 20:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2001 20:09 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Manowar niks voor je?
LOL! Ook een Duitsersband!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 27-06-2001 16:57 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Manowar heeft anders wel een paar geweldige klassiekers!


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-06-2001 22:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

[terug on topic] Venom is niet echt mijn touche... maarre, "Little things of Venom" wel!!!!! Is deze jullie bekend??


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 27-06-2001 22:45 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ruikt verdacht veel naar chauvinisme


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-06-2001 22:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 05-07-2001 9:09 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2001 20:40 schreef madeline usher het volgende:
Toen ik destijds mijn teksten bracht,had ik eerder Trent Reznor als voorbeeld,niet zozeer Cronos-

Cronos is mijn basgitaar voorbeeld



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen