|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zult het niet geloven, maar de bedoeling is dit jaar dat er weer een Flatrock komt. Het festivalletje dat bekend staat om de gratis entree, het goedkope bier en de buurtbewoners die komen klagen over de geluidsoverlast. De website is nog ongeveer beperkt tot een "Er komt weer een flatrock aan! Hier binnenkort meer info!" en een inschrijfformulier voor bands. http://flatrockfestival.nl/ |
|
Zowaar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jammer dat het al in mei is. Bareuh... |
|
dat is goed nieuws. |
|
Oh joh, gaaf! Weer een Flatrock |
|
Zo, onze band maar eens ingeschreven.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Captain Albatross op Flatrock 2011! (En ja, dat is mijn orkestje ) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ga ik bij zijn! Ik wil evt ook wel meehelpen qua techniek/bouwen/breken etc. |
|
Geheimzinnig gedoe altijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb al een idee voor een mogelijke headliner: http://www.powned.tv/nieuws/media/2011/03/johan_vlemmix_stopt_met_zingen.html |
|
Ah was altijd leuk feessie .. |
|
quote: “Het heeft me alleen maar geld gekost en als de mensen mijn cd's niet willen kopen, dan moet ik er maar gewoon mee stoppen", zegt Vlemmix. Hij hakte de knoop door toen hij tijdens carnaval geen enkel betaald optreden binnensleepte. "Ik heb twaalf nummers uitgebracht met als resultaat nul komma nul." Dat zouden meer bands moeten doen. In welke nederlandse metalband was hij eigenlijk zanger? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sowieso aanwezig! |
|
quote: In een obscuur underground carnavals-gore/grind bandje dacht ik... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 28-03-2011 19:24] |
|
quote: |
|
Ik kan natuurlijk een opmerking maken over offtopicheid maar ik denk dat de mensen rond Flatrock alleen maar blij zijn met gratis topicschops. |
|
quote: Ja, klopt. Maar waarom liep je dan zo te huilen in het Graspop-topic? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ach, had waarschijnlijk even zin om te zeuren. |
|
quote: Wanneer, toen of nu? Nu was je in ieder geval zelf degene die offtopic begon, dus is het sowieso gezeur van je Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Alles wat ik schrijf is gezeur. (zelfreflexie) |
|
quote: Pot. Ketel. Gebrek aan licht. |
|
quote: Zelfreflectie. quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Was voor doven en slechthorenden fonetisch uitgeschreven |
|
quote: zelfreflektie |
|
Goed. Dus op mijn faallijst mag ik zetten: - zelfreflexie - vlafar van Windir |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |