|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
MY SPACE www.myspace.com/supremepainofficial YOU TUBE www.youtube.com/user/SupremePain LAST FM www.last.fm/music/Supreme+Pain |
|
Wat een stomme bandnaam. |
|
Wat een stomme CD titel Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat een stomme post met weinig informatie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
A question for a million $ ? Why commenting the music genre you dont even listen to? [Dit bericht is gewijzigd door BloodStained op 07-02-2011 2:18] |
|
Ruige muziek Hopelijk in 2011 wat optredens door het land zodat ik ze eens een keer op het podium kan aanschouwen. |
|
quote: quote: quote: Wat een stom gelul! |
|
gay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sorry. |
|
wel lekkere death signature |
|
Aad Kloosterwaard zit erin dus is het bij voorbaat al ruk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Klinkt nog wel aardig ja. Het drumgeluid kan wel beter vind ik. |
|
quote: is dat een koefelaar? signature |
|
quote: Diep respect dat je hier op het ZM forum in mooi geformuleerde volzinnen voor je sexuele geaardheid durft uit te komen. Ik weet alleen niet of Supreme Pain hier nou echt van gecharmeerd is dit in deze topic te moeten kenbaar maken. Of deed het bij jou de eerste keer Supreme Pain? |
|
quote: Kerel, ga fierljeppen ofzo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Even lief doen tegen fierljeppen ja Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sorry. Het moet natuurlijk niet uit de hand lopen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja man, anders verdwijnd ook dit topic binnen 3 pagina's naar een gesloten topic sectie waar niet iedereen bij kan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
is dit van de laatste opnames al.......................uuuuh qua snelheid kan ScrotuM hier een puntje aan zuigen ;-) Net werk gasten , thuis meteen youtuuperiseren BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
nee, het nieuwe materiaal is nog niet gemixt, daar zal Jörg wel binnenkort mee klaar zijn denk ik. Het nieuwe materiaal is wel een tikkie anders. Sommigen zullen het wat toffer vinden, anderen weer minder. En weer anderen zullen het wel net zo gay en stom vinden.... Zoals altijd natuurlijk. lampje |
|
en Fondlecorpse? signature |
|
quote: Ja die Aad is me een deugniet jonguh! Eerst gaat ie met Sinister door, wat ie gewoon niet had moeten doen want zonder Bart en Mike is het geen Sinister meer. De cd's die uitkwamen en de liveshows waren abominabel met die doos van Occult op zang. Vervolgens kruipt ie vanachter het drumstel vandaan en neemt ie de microfoon ter hand en veranderd op het podium in een Frank Mullen wannabe. Dan komt ie met een band waarvan de naam 1 grote spelfout is (Infinited Hate) en nu dit mislukte gedrocht met de "originele" naam Supreme Pain. Ik zeg kruisen met een varken en nooit meer vervoeren die malle Aad 5 Euro's? Op je muil!! |
|
wat een naam is dat eigenlijk? Infinited Hate? signature |
|
quote: Een fout gespelde haha, het moet Infinite zijn... 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |