|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja dat dan weer wel |
|
quote: Haha, yep. De plaat van Weapons To Hunt wordt trouwens ook alsnog uitgebracht (deze was opgenomen en afgemixt voordat ik bij Supreme Pain kwam). Dit zal de laatste release zijn waar ik als drummer op speel. Het is echt over en uit voor mij, wat betreft deathmetal drummen. lampje |
|
Jammer! Stopt er wel een erg goede drummer qua deathmetal. edit. Nog wel thrash? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-12-2011 23:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Een gemis voor de muziek.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:Jammer dat te horen.. |
|
Jammer. Is dat een gevolg van die blessure waar ik op ZM wel eens vaker iets over gelezen heb, of gewoon klaar met drummen? |
|
quote: Hahahahaha Gevolg van de blessure inderdaad. En ik heb genoeg van die blessure, vandaar. Als het niet zo pijnlijk was, dan was ik ongetwijfeld nog wel een hele tijd doorgegaan met DM drummen. Vooral omdat SP een leuk gezelschap is om mee te musiceren ! Ik zal ongetwijfeld nog wel eens achter een drumkit gaan zitten om wat te trommelen, maar ik zal geen deathmetal meer spelen zoals het bij Supreme Pain gespeeld wordt. Thrash ? Dat is net zo intensief als deathmetal (als je het goed wilt spelen tenminste). Dus, nee, dat zit er niet in. Voorlopig laat ik het drummen voor wat het is, mijn gitaar zal de komende tijd weer de aandacht krijgen. Ik ben inmiddels weer een beetje bezig wat muziek uit te werken en op te nemen. Maar de gitaarspeelvingers zijn een beetje roestig geworden, het is weer even wennen, hahaha ! lampje |
|
hey Lampje, wat heb je voor blessure? |
|
Volgens de huisarts is het een slijmbeurs onsteking. Het kan ook iets zijn met de peesaanhechtingen. Wat het ook is, ik heb er al jaren last van, beide schouders, en met name door mijn verkeerde drumtechniek wordt het te veel belast. Doordat ik niet genoeg oefen, verkramp ik met spelen, en dan..... gaat het verkeerd. Als ik dagelijks zou oefenen, dan zou ik er waarschijnlijk geen last van hebben, maar ja, fulltime baan, gezin, een hoop andere hobbies.... En bovendien, als ik dagelijks blastbeats moet gaan oefenen, dan is de lol er voor mij heel snel af ! lampje |
|
kun je eigenlijk lekkerder rukken als je verfijnde blasts uit je pols schudt? signature |
|
quote: Dat is zeker, echt echt jammer |
|
quote: Echt jammer Lampie, ik hoop dat het ooit nog goed kommt met je shouder Oh en nog eentje gevonden http://www.metal-archives.com/reviews/Supreme_Pain/Divine_Incarnation/301119/ had niks te does dus fftjes kijken wat is new and exciting Oh and deze nog http://www.acepolls.com/polls/1240897-whats-your-favorite-2011-release-on-massacre-records |
|
quote: Misschien net zoiets als Ed Warby gaan doen? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
En nog wat mider leuk nieuws voor begin van 2012 : Today guitarist Bas Brussaard decided to quit with Supreme Pain because he is no longer motivated. Because of this we are also forced to cancel our gig on the 7th of January at Cafe Asgard, Beverwijk. Supreme death metal greetZ \m/ http://www.facebook.com/pages/Supreme-Pain/213307185360423 |
|
Sjeezus.... Het zit jullie ook niet mee zeg. Ik wens jullie veel sterkte toe, hopelijk vinden jullie net zo'n geschikte vervanger als dat Eric mij vervangen heeft. lampje |
|
quote: Ja het is jammer dat ze deze optreden missen...krijgen ze ook geen kans om live op te treden ..dus ik was nu echt bezig voor hun en heb deze greregeld en jah..gaat toch veer niet door... Komt zeker goed, ze vinden wast wel vervanger. Er lopen genoeg goeie kitaristen rond ... Maar ja je weet hoe het gaat in bands.. Voor deze optreden in Asgard heb ik nu Khaoz geregeld als vervanger dus daar ben ik heel blij mee Groetjes Lampie |
|
|
|
Hahaha, Supreme Pain, goeie naam. |
|
...en nog better muziek !!! |
|
Oké, yes. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |