IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Paniekstoornis Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2002 20:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 20:40 schreef winters rage het volgende:
he snaack als je heel veel blow en in ene keer totaal kap dan is het vrij normaal dat je lichaam raar reageer... ik had zelf verschrikkelijke last van woede aanvallen maar een vriend van me die werdt zo depri als de pest...


Ik had het vermoeden al dat het daar iets mee te maken had.. Jij bent nu de derde (en samen met die vriend) 4e die ook vreemde lichamelijke klachten krijgen na accuut gekapt te zijn met blowen.

Het sterkt mij dan ook in de overtuiging dat het daar iets mee te maken heeft. Bedankt voor je reactie!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-06-2002 20:59 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

graag gedaan hoor!
heb het bij heel veel mensen zien gebeuren dus wie ooit heeft bedacht dat wiet niet verslavend is mag ook terug naar school


My madness, my sadness


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2002 21:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 juni 2002 20:59 schreef winters rage het volgende:
graag gedaan hoor!
heb het bij heel veel mensen zien gebeuren dus wie ooit heeft bedacht dat wiet niet verslavend is mag ook terug naar school

Een psychische verslaving is wat anders dan een fysische verslaving. Wiet is fysisch niet verslavend, maar je kan wel lichamelijke klachten hebben met psychische oorzaken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 27-06-2002 21:57 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Idd, wiet op zichzelf is niet verslavend. De tabak die men er in de meeste gevallen bijdoet is dat wel.

Wel kan de THC (de stof op de plant die voor de effecten zorgt) uiterst onplezierige ervaringen met zich meebrengen. Zo kan je bijvoorbeeld onaangenaam gaan hallucineren en paniekaanvallen krijgen. Daarom moet je goed weten waar je mee bezig bent.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 27-06-2002 21:58]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-06-2002 22:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

gelukkig nooit geen para aanvallen gehad van wiet maar toen ik stopte met blowen ben ik echt weken lang zo geweldadig als de pest geweest, in 3 weken tijd meer gevochten dan in een heel jaar dr voor :S


My madness, my sadness


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-06-2002 11:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 21:57 schreef DimmuChild het volgende:

Wel kan de THC (de stof op de plant die voor de effecten zorgt) uiterst onplezierige ervaringen met zich meebrengen. Zo kan je bijvoorbeeld onaangenaam gaan hallucineren en paniekaanvallen krijgen. Daarom moet je goed weten waar je mee bezig bent.


Daarom ben ik ermee gestopt...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-06-2002 16:34 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 2 mei 2002 10:46 schreef caile1 het volgende:
Weet er iemand wat dit is en of je er iets aan kan doen? Idiote vraag waarschijnlijk.


Men lijdt aan paniekstoornis, wanneer men zodanig rustig is, dat men ervan in paniek raakt, zodat men hierdoor stoornissen krijgt, terwijl de paniek opkomt tijdens het storende effect van de rust die hieraan voorafging, zonder het rustgevende effect van de paniek zelf hierbij in beschouwing te nemen.......blablabla


Je kan me de bout hachelen!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen