![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik doelde niet op het onderwerp van dat topic. ![]() ![]() |
|
Ik wil Vlaanderen er wel bij hebben ipv de Randstad. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Vraag is dan hoe je van de Randstad afkomt? ![]() |
|
quote: We verhuizen het kapitaal, de regering en die +/- 25 mensen die er wonen die wel leuk zijn naar een mooi plekje in ons nieuwe Vlaanderen en dan steken we de boel af. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
kun je daar niet alle buitenlanders steken, één groot ghetto signature ![]() |
|
Scheelt ook een hoop noorderlijk belastinggeld dat verspild wordt. ![]() |
|
quote: Ben je bekend met de term 'tuigdorpen'? ![]() |
|
zoals Anderlecht bedoel je? signature ![]() |
|
quote: Een bepaalde Duitser zei een jaar of zeventig geleden hetzelfde. ![]() |
|
Jij wilt er ook nog een hek omheen met prikkeldraad? ![]() |
|
quote: Oh? Volgens mij had deze meneer het over een specifiek ras (and then some) ipv buitenlanders. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
ach, een deel zal altijd buitenlander blijven. iesch koeltoer. ![]() |
|
quote: Neen toch... ![]() |
|
quote: ik had het op Franssprekenden ![]() signature ![]() |
|
quote: De typische PVV randstad haat is in ieder geval aanwezig merk ik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Volgens mij is de PVV haat voor de randstad vooral het gevolg van de wat grotere concentratie pigment gehandicapten aldaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-02-2011 22:46] ![]() |
|
Wallonië verkopen aan Frankrijk. En dan Vlaanderen als zelfstandig land of bij Nederland inlijven, ![]() |
|
quote:En Bruxelles dan? ![]() |
|
quote: Voor de symbolische prijs van 1 Euro? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: die mogen kiezen alleen, splitsen, bij Vlaanderen, Wallonië, stadstaat, ... signature ![]() |
|
quote: ik vrees dat we er geld zullen moeten voor geven signature ![]() |
|
quote:Wallonië naar Frankrijk, dat in ruil daarvoor afziet van Straatsburg als europese bestuurscentrum. Zijn we ook van dat gedoe af. En dan van Bruxelles een aparte hoofdstad maken a lá Washington en Vlaanderen wordt een groot Plopsaland. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |