|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het toeristendord Grou staat vooral bekend om Sint Piter, het befaamde Skûtsjesilen en andere watersporten. Als tegen eind oktober de zeilkakkers met hun felgekleurde Gaastra en Helly Hanssen jasjes zijn opgedonderd richting het Gooi, zal Grou worden overspoeld door bossen lang haar en leren jacks. Dan zal namelijk de eerste editie van de Boarnsterhell Metalnight worden georganiseerd. Dit evenement zal plaatsvinden in de lokale StayOkay, een mooie intieme en zeer gezellige lokatie. Met trots maken we de eerste band bekend. Mother of Sin zal een flitsend optreden weggeven. We hebben al aanmeldingen van meerdere bands binnen, maar zoeken nog steeds een aantal om een keuze uit te kunnen maken om een zeer afwisselende line up neer te kunnen zetten. Mailadres staat in profiel. Bands uit alle genres kunnen zich nog aanmelden. Update: Misanthropia toegevoegd Update: Baldrs Draumar Update: Crushing Jackhammer www.motherofsin.com www.myspace.com/motherofsin www.misanthropia.nl www.myspace.com/666misanthropia www.baldrsdraumar.com www.myspace.com/baldrsdraumar www.myspace.com/crushingjackhammer [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 17-05-2011 17:38] spelfout weggehaald... |
|
Tweede band: Misanthropia spelfout weggehaald... |
|
Gave introductie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi initiatief Gurbe. Ben wel aanwezig met een zooitje tuig uit de wâlden. Ook een kleine metalmarkt? (Tamme o.i.d?) |
|
quote: Probeer er wel zoiets bij te krijgen ja, de ruimte is er in principe wel voor... @Irritant mannetje; ben nog bezig met een paar orkestjes, maar kan het niet iedereen naar de zin maken he... spelfout weggehaald... |
|
Total support! |
|
+ Baldrs Draumar @Deathwish, ook van de partij? spelfout weggehaald... |
|
+ Crushing Jackhammer! spelfout weggehaald... |
|
Ik ga mijn best doen, Gurbe! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Snel inelkaar geflanst flyertje, niet de definitieve, line up nog niet helemaal rond... spelfout weggehaald... |
|
Mooi initiatief Gurbe! Ga proberen er te zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ZM verslagje? spelfout weggehaald... |
|
Kan ik je helpen met met het maken van een mooie flyer? |
|
quote: Mochten we er niet uitkomen, dan graag, maar deze is maar een tijdelijke hoor, een probeersel... Bij de weg: http://boarnsterhell.hyves.nl/ spelfout weggehaald... |
|
Mooi initiatief man, succes ermee! Als je nog een band zoekt, Aratron was je al ter ore gekomen toch? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja hoor, jullie staan op de "nog een keuze uit maken lijst"... spelfout weggehaald... |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Aanstaande vrijdag maak ik met m'n medeorganisator uit alle bands die zich hebben aangemeld de laatste keuze om de line up compleet te maken... spelfout weggehaald... |
|
quote: SPANNEND!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
spelfout weggehaald... |
|
+ Aratron! spelfout weggehaald... |
|
quote: Het gaat een tof feestje worden! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |