|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mijn schatje altijd deze Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik ben afhankelijk. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Weet eigenlijk niet, ik kan me niet voorstellen dat het er niet in zit, maar of het in die concentraties ook echt grote verschillen uitmaakt. Maar om nu te zeggen dat het zo gezond is.. in sommige zitten aluminium verbindingen en dat is niet zo heel relaxed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Armani Code Diesel Fuel for Life Boss Bottled Dat bevindt zich allemaal zeer regelmatig op m'n hals. Beetje afwisselen. |
|
quote: Deze nigger kent de status! |
|
BOKS! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Zit ook zooi in, maar volgens mij is men er nog niet echter over uit of het zoveel boeit: http://en.wikipedia.org/wiki/Deodorant#Aluminium_neurotoxicity Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Brut, Old Spice en Axe zijn . Ik vind Homme van Dior wel een lekker geurtje voor mannen. Paar x als verjaardags kado gegeven en men was er zeer blij mee. =) |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hier aanwezig: Jean Paul Gaultier - Le Male Terrible Calvin Klein - Contradiction Christian Dior - Fahrenheit Cerruti - 1881 Van Gils - Classic Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Amando Noir De rest is vies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Morgen maar weer even wat opdoen voor mijn grote vriend. |
|
Als dat geen... heu... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Neuh, gewoon lekker metro zijn. Overigens was ik van plan Dark Temptation van Axe te kopen, aangezien die bij mijn douchegel en deo past, maar als ik de reacties hier zo lees kan ik dat beter niet doen. |
|
Axe is best te doen, maar sommige zijn vrij vies. Dark Temptation is echter wel ok. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Morgen ook maar even halen dan. ^^ |
|
Ik vind eigenlijk vooral alles met houtnoten lekker op een man, beetje stoer maar niet overdreven Black seeds of bunny! |
|
quote: Recentelijk deze aangeschaft: Boeiender |
|
Ik hou ook wel van noten ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb al twee noten. |
|
Ik heb er 3. |
|
Ik uhm... Noten? |
|
quote:Carl zeker. |
|
Koop aub een beetje een goede after shave of eau de toilette, en laat je niet leiden door je gay vriend die een erg goedkope wansmaak heeft Vargen. Amando Noir, godsamme, wat een LUCHT! Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |