|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, mkay. Ik vind die goedkope luchten over het algemeen erg snel vervliegen en nogal plat. Maar goed, wat jij wil hoor. Boeiender |
|
quote: Ik hoef gelukkig geen lelijke rotkop te compenseren met parfum van 20 pleuro per centiliter. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Inderdaad, dat zou onbegonnen werk zijn bij jou. Boeiender |
|
haha godver het topic gaat de goede kant op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het lijken wel wijven ja. :') |
|
de meeste mensen in dit topic wel ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gelukkig wij niet hè? Hè? HE HE??? |
|
Zijn OWW en Vargen een stelletje? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: NEE WIJ DOEN NIET MEE!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dacht ik ook, maar uit de sport-topique bleek toch enige chemie en aantrekkingskracht tussen OWW en Zelfjie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
iK HEB EEN LUCHTJES0RGAAN IN MN OKSEL!!@1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: OWW is gewoon een geile donder. |
|
quote: Woei! Over 35 minuten afspraakje op Groningen CS. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ohjee! Kan dat wel publiekelijk? Black seeds of bunny! |
|
Zolang je maar crack en luiers bij je hebt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Kelere... Mooi topic geworden! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toch iets weten te bereiken in mn leven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Carrielite |
|
ik zie iedereen alleen maar met eau de toilette, maar dat is toch ook een slap aftreksel van eau de parfum, rimmel die pas echt duur is? |
|
quote:Faglord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gewoon kwestie van onnuttige kennis. maar idd: * Parfum of parfum extract: 20%-40% geurbestanddelen * Eau de parfum: 10-20% geurbestanddelen * Eau de toilette: 5-10% geurbestanddelen * Eau de cologne: 2-3% geurbestanddelen lang leve wikipedia. en dan zal het wel zijn hoe hoger het percentage geurbestanddelen hoe duurder en nu weer over tot de orde van de dag |
|
Alcohol heeft ook een geur je moet niet zo zeuren dus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |