|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
en Vooral die laatste wordt erg gewaardeerd door vrouwen |
|
Die Gucci is ook wel te doen ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Davidoff - Cool Water Die Jean-Paul Gautier - Le Male is ook fijn. Verder schijn ik ook lekker te ruiken als ik gewoon een dag niet gedouched heb. You have time. You are doing fine. |
|
dit is echt een pussymagnet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Ze vallen vast bij bosjes voor je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
|
|
quote: Herkenbaar. Ik ben al jaren afgekickt van het waanidee dat je 'stinkt' als je je eigen parfum niet meer ruikt. Viel me op dat ik steeds meer en vaker op begon te spuiten en als er juist iets is wat stinkt is het dat wel. Elke dag een duur luchtje op hoeft van mij niet meer zonodig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: jaloers? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Vrouwen zijn erger, sommige ruik je al voor je ze ziet. OT: Ik gebruik wel eens deo 4x8, zwarte bus met blauw. Niet dat het helpt, want ik rook dus meestal is het een ondertoon van halfzware van Nelle gecombineert met lichte boventonen cannabis sativa en dat dan pour homme. |
|
quote:Nee hoor. Ik heb het wel gehad met de meeste vrouwen. Over het algemeen vind ik er weinig aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Was die gast niet dood? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat was Blacksoul666, ondertussen geincarneerd als Sunweheel, en hetzelfde geintje op meerder fora uitgehaald hebbende, hehe |
|
quote: Wat is er gebeurd? Tot voor kort piepte je wel anders. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Grote bek, klein hartje. |
|
quote: Dan kun je gewoon een luchtje opdoen hoor. Doe ik ook en dat heeft ook geen effect op de vrouwen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ach.. wegrennen is ook een effect [/zachteG] |
|
quote: +1 standaard in de kast hier. Ook: Azzarro - Chrome Clinique - Happy Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: 8x4 musk roller ftw. Enige degelijke shit out there "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Dat was echt een meesterlijk stuk soap-acteerwerk, die gast moet een standbeeld |
|
quote: Catnip dat is pas een pussymagnet. (in figuurlijke en in letterlijke zin) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*zucht* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoi. Jij was toch dood? Doei. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Was dat niet blacksoul? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |