IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 40 Watt Sun, doom Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-06-2015 15:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Goed nieuws. Duurt me inderdaad te lang!



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-07-2016 22:56 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Op 14 oktober komt Wider than the Sun uit.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-07-2016 0:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zeer benieuwd. Hoop ze binnenkort weer live te zien. Tot die tijd maar weer even veel Warning en de eerte plaat draaien.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2016 12:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Eindelijk een tweede plaat. Hopelijk gaan ze nu ook eens touren in Noord Nederland met normale shows in plaats van alleen maar op of rond dat kermisfestival in 013.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-07-2016 12:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Benieuwd :D



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-07-2016 19:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zeer benieuwd.


bub


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-07-2016 8:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hopelijk wordt het nieuwe album niet net zo slaapverwekkend als het optreden op Hammer of Doom vorig jaar. Wat een aanfluiting was dat..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-08-2016 16:33 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De eerste track van de nieuwe plaat: Beyond You

Prachtig nummer. De distortion is weg, maar de intensiteit is even hoog.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-08-2016 18:53]



Northward
Usericon van Northward
Posted 29-08-2016 10:17 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Wat een intens mooi nummer.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-08-2016 11:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo op het eerste gehoor een prima nummer. [Maandagochtendzeikmodus]Maar ik stoor mij mateloos aan de ghostnote flams van de drummer. Het lijkt/klinkt alsof hij gewoon z'n stok laat vallen en laat uitstuiteren. Hierdoor klinkt het voor mij alsof hij niet constant is in 2 of 3 slagen per flam waar ik mij mateloos aan kan irriteren. Ook heb vind ik ze te hard voor ghostflams. Ofzo. Ik weet het, ik weet het. Iets met een mug en een olifant. Ben alweer stil. [/maandagochtendzeikmodus]

Verder natuurlijk benieuwd naar de rest van de plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-08-2016 11:35]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-08-2016 13:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-08-2016 13:21 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik ben blij dat ik zonder verstand van dat soort zaken naar muziek kan luisteren. Prachtig nummer.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-08-2016 14:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als ik het nu weer terug lees vind ik mezelf ook een ontzettende zeiksnor en zou ik, mocht een andere manskerel identiek dezelfde comment hebben geschreven, ook denken van, Jezus man.

Maar ik kan er niks aan doen, werkelijk. Het viel me onbewust op en nu kan ik het niet meer negeren, verdomme. Vandaag maar op infinite repeat draaien. Misschien gaat het dan weg.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-08-2016 14:18]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-09-2016 19:23 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Weer een nieuwe track:

Pictures



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-09-2016 20:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ga niets voorluisteren, ik wacht mooi tot de plaat in mijn brievenbus valt. Flacje rippen, glaasje wijn inschenken en dan snoeihard integraal beluisteren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 22-09-2016 22:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Lekker nummer. Plaat had ik al een tijd in de preorder.
Ben benieuwd naar de gehele plaat.


bub


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-09-2016 23:06 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Net de promo binnen en mijn God wat is Wider Than The Sky toch een geweldig mooie plaat geworden. Zo mooi ingetogen. Fans van de akoestische sets worden hier heel erg blij van. Kippenvel.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-09-2016 9:38 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben benieuwd. Ik heb de singles kort gescand om niet teveel voorkennis te hebben. Die pakten me niet direct als oud werk, maar ik heb goede hoop op jaarlijstmateriaal. (ook aangezien ik de nummers niet uitgebreid beluisterd heb)



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-09-2016 11:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo'n topplaat als 'Watching from a Distance' zal het inderdaad niet worden. Maar evengoed siked.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2016 12:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 11:08 schreef ColdheartMinor het volgende:
Zo'n topplaat als 'Watching from a Distance' zal het inderdaad niet worden.


Waarom niet?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-09-2016 16:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb nog geen plaat van Patrick gehoord die het gevoel van die plaat bij mij heeft geƫvenaard. Neemt niet weg dat al zijn materiaal gewoon van uitmuntende kwaliteit is. Ook de eerste 40 Watt Sun plaat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2016 17:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind The Inside Room niet onderdoen voor Watching From A Distance, staan beide voor mij in dezelfde regionen. Net als de twee prijsnummers 'Watching From a Distance' en 'This Alone' die ik ook ongeveer even goed vind.

Het verschil tussen Warning en 40 Watt Sun is ook klein. 40 Watt Sun is iets subtieler en doordachter.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-09-2016 17:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2016 23:06 schreef Buiksmurf het volgende:
Fans van de akoestische sets worden hier heel erg blij van.


Heel jammer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-10-2016 17:49 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Warning op Roadburn blijkbaar...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-10-2016 16:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Album stream: Wider than the Sky




Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen