|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mooi! Ik weet nog niet of ik kan, en het is natuurlijk weer überhaupt afwachten of het doorgaat. |
|
quote: Zei je moeder gisteravond ook. Kaartjes binnen! Siked! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 02-10-2020 15:20] |
|
Nog steeds afwachten of de show doorgaat... Maar wel een nieuwe album op komst! [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 28-10-2021 12:29] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Duizend maal ja! En dat die show alsjeblieft nou eens doorgaat in december... |
|
Mooi nieuws |
|
Heel erg mooi nummer. |
|
quote: Op de valreep dus niet… nu maar hopen dat het nog een keer verzet wordt en niet afgeblazen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zuuuuuucht. Gezeik altijd. Man man man. |
|
Geannuleerd. Wel 40 Watt Sun op Roadburn volgend jaar. Wellicht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Twee nieuwsberichten die ik had gemist. Jammer dat het definitief niet doorgaat in Utrecht. RB zal ook wel weer niet.. |
|
Ik kan wel janken. Tyfuszooi. |
|
Wederom een nieuwe nummer. Erg mooi. bub |
|
Niks tegen de nieuwe plaat in te brengen. Prachtig, van begin tot einde. Jaarlijst favoriet, top 3 zeker, al dan niet nummer 1. |
|
Als de schrijver van de recensie op de frontpage hier ook leest, als je deze namen niet kent, ga ze absoluut checken: Jason Molina (Songs: Ohia) en Mark Kozelek (Red House Painters/Sun Kil Moon). Grote kans dat het in de smaak valt en het oordeel over singer/songwriters nog meer bijgesteld kan worden. Over de nieuwe plaat: één keer beluisterd, inderdaad weer prachtig. Mooi hoe Walker's muziek steeds "transparanter" wordt, maar nog steeds die typerende enorme zwaarmoedigheid behoudt. |
|
Voor de fans van de nieuwe plaat. Als je de fysieke CD koopt krijg je er een bonusdisc bij met akoestische versies van o.a. Carry Me Home en Restless. Zie joetoep hieronder. Alsof CD 1 nog niet genoeg voor een depressie zorgde. Veel van deze nummers gehoord tijdens de surprise show van Patrick Walker op Roadburn. Een uur lang staan janken. Die show ga ik niet snel vergeten. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dank voor het bericht. |
|
quote: Staat genoteerd! |
|
3 juni wederom een soloshow van Patrick Walker in Utrecht, ditmaal in dB's. |
|
quote: quote: Nóg dichter bij huis! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Er is een nieuw album: Little Weight. Klinkt wat rijker geinstrumenteerd dan die laatste uit 2022. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Het nieuwe album klinkt iets hoopvoller dan zijn voorganger. De muziek is nog steeds erg melancholiek maar er is ook ruimte voor een straaltje zon. Ik weet nog niet of ik hem net zo goed ga vinden als Wider than the sky of Perfect light. Daarvoor moet ik hem nog vaker luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |