|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm |
|
quote: Boeiender |
|
Vast wel aanwezig. |
|
Hij staat in de agenda, even kijken tegen die tijd i.v.m. toetsen. |
|
Hmm, Rectal Smegma al een tijd niet meer gezien. Was altijd wel gaaf live |
|
...en na een zoektocht naar een plek in Zwolle, zijn we erg blij dat we dit i.s.m. Hedon kunnen organiseren. co-operation not competition! |
|
quote: Hm, ik vind toetsen niet zo passen bij grindcore. Bareuh... |
|
Boeiender |
|
Zo, Rompeprop komt ook lawaai maken. Boeiender |
|
We verwachten deze week de 4e band bekend te kunnen maken. Boeiender |
|
4e band Suffering Quota (Phobia meets His Hero Is Gone). co-operation not competition! |
|
DA'S (een avondje vol met) GRIND! |
|
Suffering Quota is een Groningse grindcore band en bestaat sinds 2009. De band combineert de grindcore van Phobia, Napalm Death & Assück met de hardcore van His Hero Is Gone & Cursed en de death metal van Entombed & Immolation. Verwacht korte grinderupties met genoeg variatie en dynamiek. De eerste demo staat gepland voor juni dit jaar. Richard – vocals René – guitar Michel – bass/vocals Martin – drums co-operation not competition! |
|
rectal smegma zal ook de nieuwe cd "Because we care" cd ten gehore gaan brengen. Circus back in town! co-operation not competition! |
|
Dusch, concretiserend: Eerst Suffering Quota, dan Rectal Smegma, Grindbashers en als toetje het Rompeprop feestje. Lijkt me een mooie avond worden. Boeiender |
|
de planning is als volgt; zaal open: 20:00 uur speelschema; 20.30 - 21.00 Suffering Quota 21.15 - 21.55 Rectal Smegma 22.15 - 23.00 Grindbashers 23.15 - 0.00 Rompeprop entree 10 euro. co-operation not competition! |
|
Boeiender |
|
Ben van de partij! |
|
quote: Boeiender |
|
Jammer, dat ik al wat heb. Anders had ik wel komen kijken. |
|
Pindakaas, zit dan in Gelsenkirchen voor het Rock Hard festival... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
... co-operation not competition! |
|
Och arme Herrie, heb je zo'n verdriet Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
...al joaren! co-operation not competition! |
|
Ik kom je denk ik wel even troosten |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |