IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Antifa en Metal Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 12:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wat een liefde in deze topique!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-03-2011 12:21 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Maakt niet uit of het daarover ging of niet. Als hij kinderen neukt hou jij dat in stand door hem geld toe te schuiven. Dat vind ik erger dan dat iemand kwade gedachten heeft.

Maar goed, ik vermijd dat soort principes dus überhaupt Is gelukkig ook nog niet aan de orde geweest met wat ik zoal koop.


Dan zou je voor elke cd van iedere artiest moeten nagaan of het wel een goedzak is. Mept ie zn wijf, houdt jij het is stand. Zit ie met zn snuf in de sneeuw, houdt jij dat in stand. etc.


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-03-2011 12:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 11:30 schreef Jenje het volgende:
Metal die zich met politiek bemoeit is vermoeiend en slecht, politiek die zich met metal bemoeit is vermoeiend en slecht.


Geouwehoer over (de mensen achter de) muziek is vermoeiend. Punt.

Ik vind Varg maar een rare knakker en Jon Nödtveidt was een behoorlijke kneus, maar ik heb wel de cd's van Burzum en Dissection in de kast staan.


Mijn halve familie is joods dus toen ik met dat ep'tje van Zyklon-B thuiskwam, had ik wat uit te leggen...

Ik vind het al die ophef niet waard...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 12:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:16 schreef Ralph het volgende:
Ondanks de knipoog: nee dus. Mede natuurlijk omdat Priest zelf zich er van distantieert.


Crap on a cracker!!!!!!!!!!!
Hed hem al verwijderd omdat ik weer eens niet goed gelezen had maar je was me al voor.
Sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 17-03-2011 12:23]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 12:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:21 schreef stigma het volgende:
Dan zou je voor elke cd van iedere artiest moeten nagaan of het wel een goedzak is. Mept ie zn wijf, houdt jij het is stand. Zit ie met zn snuf in de sneeuw, houdt jij dat in stand. etc.

"Maar goed, ik vermijd dat soort principes dus überhaupt "

Ik wil alleen aangeven dat ik het raar vind dat mensen zo moeilijk doen over wat artiesten voor slechte dingen zeggen, maar tegelijkertijd een slecht idee hebben wat ze voor slechte dingen doen. Mijn advies zou dan ook zijn om je over beide zaken niet te druk te maken


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 12:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:06 schreef Ralph het volgende:
Zelfs als ik de muziek goed vind. Als een band middels de muziek en teksten (bijvoorbeeld) extreem-rechtse ideeën propageert komt het hier het huis niet in, daar ben ik gewoon heel principieel in.


Waarom laat je zoiets banaals als politiek beïnvloeden hoe jij van kunst geniet?

quote:
Lastiger wordt het als je naar een artiest als Michael Jackson kijkt, waarvan Bart ooit heel terecht zei dat als je naar de muziek luistert dat ook niet direct inhoudt dat je een pedofiel bent, maar dat is misschien ook weer een andere discussie..


Precies hetzelfde, als je naar nsbm luistert houdt dat ook niet in dat zelf nationalistisch bent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Als je naar Britney Spears luistert ben je ook niet automatisch een slet,
maar het helpt wel


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 12:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:33 schreef Hypnos het volgende:
Als je naar Britney Spears luistert ben je ook niet automatisch een slet,
maar het helpt wel




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 12:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Precies hetzelfde, als je naar nsbm luistert houdt dat ook niet in dat zelf nationalistisch bent.
Nationalist is natuurlijk altijd nog iets anders dan nazi of Hitler-verheerlijker. Wat je natuurlijk ook niet hoeft te zijn als je NSBM beluisterd.

'Grap' is eigenlijk dat ik zo 1,2,3 geen een echte NSBM-band ken. Bij veel bands met dat label berust het op uitspraken naast de teksten in hun boekje, op websites of in interviews of op het gebruik van bepaalde symbolen; maar maakt dat de muziek NSBM? Als je het mij vraagt niet.
En als dergelijke bands met hun teksten wel fleurten met Hitler en het derde rijk gaat dat vaak niet verder dan ‘holocaust’ en genocide, ‘racisme’ en antisemitisme. Wat qua thematiek natuurlijk niet heel veel anders is dan alle christenen willen zien branden; bij een GBK bijvoorbeeld ligt tekstueel de nadruk vooral op jodendom. En dan nog brouw ik daar erg weinig nationaal-SOCIALIME van. Maarja, de geest van black metal en een vrolijk, gelukkig leven in een heilstaat bezingen staan natuurlijk ook behoorlijk haaks op elkaar.
Maar dat is een ander onderwerp.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met fascisme is an sich ook helemaal niets verkeerd


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 12:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:44 schreef Hypnos het volgende:
met fascisme is an sich ook helemaal niets verkeerd

Met een ideologie is an sich sowieso niets verkeerd, een ideologie doet niets.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat is ideologisch


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 12:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ach ja, joden dood wensen is ook gewoon prima, natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-03-2011 12:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Behalve hier, omdat het niet mag van Paul. :')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 12:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:44 schreef Hypnos het volgende:
met fascisme is an sich ook helemaal niets verkeerd
Collectivistisch. Collectivisme is per definitie verkeerd.
Het ontkent het mens zijn zoals de mens is, een individu, en gaat daarmee tegen de menselijke natuur in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

collectivistisch... mja, maar als iedereen in zijn individualisme uniek is, dan is iedereen hetzelfde in zijn uniek zijn. Dat is ook collectivistisch vind ik.


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Ach ja, joden dood wensen is ook gewoon prima, natuurlijk.
Op wie wil je hiermee inhaken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 12:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:49 schreef kwelgeest het volgende:
Collectivistisch. Collectivisme is per definitie verkeerd.
Het ontkent het mens zijn zoals de mens is, een individu, en gaat daarmee tegen de menselijke natuur in.



Misschien moet jij lekker autarkisch op een eilandje in een of andere zee gaan wonen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 12:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:50 schreef kwelgeest het volgende:
Op wie wil je hiermee inhaken?


Op de zinloosheid van het feit dat stellen dat een ideologie an sich harmless is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 12:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Op de zinloosheid van het feit dat stellen dat een ideologie an sich harmless is.
Persoonlijk vind ik dat een moeilijke. Letterlijk doet een ideologie natuurlijk niets. Het heeft geen bewustzijn, geen mogelijkheid tot handelen. Net als een boek of een vuurwapen. Het is de/een mens, een individu, die de handeling verricht.
Maar stellen dat aan een ideologie an sich niets verkeerd kan zijn gaat mij te ver. Sommige ideologieën zijn verwerpelijk. En als er niets verkeerd aan zou zijn, zou die ideologie niet verwerpelijk kunnen zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind het een beetje zoals honden. Bepaalden hebben een asociaal gedrag en een potentieel gevaar in zich, meer dan anderen.
Maar tegelijkertijd kunnen ze super resultaten geven en mits een goede relatie met de mens probleemloos samengaan. Zelfs met andere honden.

en ja, sommigen zijn ronduit gay, anderen lelijk als de nacht, anderen vreten dan weer van nature uit katten op... maar... ja, gewoon


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-03-2011 13:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 maart 2011 12:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom laat je zoiets banaals als politiek beïnvloeden hoe jij van kunst geniet?


Omdat als ik tegen een dergelijk gedachtengoed ben dat wel degelijk beïnvloedt hoe ik van kunst geniet, omdat muziek voor mij een combinatie van geluid én tekst is en ik, als het doel van zo'n band inderdaad is dat soort ideëen te propageren en te verheerlijken ik dat doel niet wil ondersteunen.

Als Michael Jackson muziek maakte die pedofilie verheerlijkte en hij was ook daadwerkelijk schuldig bevonden aan het uitoefenen daarvan kwam het hier ook niet in huis.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 13:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:56 schreef kwelgeest het volgende:
Persoonlijk vind ik dat een moeilijke. Letterlijk doet een ideologie natuurlijk niets. Het heeft geen bewustzijn, geen mogelijkheid tot handelen. Net als een boek of een vuurwapen. Het is de/een mens, een individu, die de handeling verricht.
Maar stellen dat aan een ideologie an sich niets verkeerd kan zijn gaat mij te ver. Sommige ideologieën zijn verwerpelijk. En als er niets verkeerd aan zou zijn, zou die ideologie niet verwerpelijk kunnen zijn.



Exactly, derhalve is het eerste gedeelte van je post, hoewel het uiteraard correct is, vrij onzinnig als argument in een discussie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 13:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 13:04 schreef Ralph het volgende:
Omdat als ik tegen een dergelijk gedachtengoed ben dat wel degelijk beïnvloedt hoe ik van kunst geniet, omdat muziek voor mij een combinatie van geluid én tekst is en ik, als het doel van zo'n band inderdaad is dat soort ideëen te propageren en te verheerlijken ik dat doel niet wil ondersteunen.

Als Michael Jackson muziek maakte die pedofilie verheerlijkte en hij was ook daadwerkelijk schuldig bevonden aan het uitoefenen daarvan kwam het hier ook niet in huis.


Poeh, volgens mij heb je een erg moeilijk leven dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-03-2011 13:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 maart 2011 13:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Poeh, volgens mij heb je een erg moeilijk leven dan.


Absoluut niet. Extreem-rechtse/racistische artiesten komen hier gewoon de deur niet in en zo lang Neo-Pagan Pedophile Black Folk Metal nog geen genre is loopt dat ook wel los.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen