|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Antifa loopt niet vast door die haat an sich, maar door haar klote identiteit en een tekort aan hersencellen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fascisme is best fijn vind ik, okee, in de praktijk liep het wat uit de hand, mede door imperialisme, maar imo zijn er een pak minder leuke ideologieën. Maar dat is dan vanuit mijn eigen ervaringspatroon/perceptie gesproken. ik heb ook veel betere ervaringen met mensen die zich fascist noemen (relatief allemaal ik weet het) maar geen nazi-sympathie hebben en ook niet meteen Jodenhater zijn, maar zich op zichzelf richten, dan met sociopushers die zelf een parasitair leven leiden en hun anti-gedrag veruitwendigen zonder dat ze een alternatief bieden dat in het verlengde ligt van de maatschappelijke gang van zaken en natuurlijk ook omdat die laatste groep zijn neus meestal optrekt voor metal /mening signature |
|
Communisme is in theorie ook best fijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Wat zit je nou te zeuren man? Stellen dat een ideologie an sich harmless is in een discussie is een leeg argument. Doe het dan ook niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt, als mensen niet zo kut waren geweest was het allemaal veel gemakkelijker. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Genoeg problemen gehad met de antifa hahaha, ik sta nu nog bij hen op de website als zijnde gevaarlijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Link? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb de link niet meer....heb zo veel gezeik gehad en ben samen met Heuy landelijk door de stront gehaald dat ik het hele gebeuren verder achter me laat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Van de Antifa hyves. Leden van deze Hyves zijn ook lid van: Anti-Antifa, petitie tegen pedofilen- de straffen moeten veel hoger worden, Nederlandse nationalisten en stop de islamisering. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Quod erat demonstrandum. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bitchfight! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: toch? signature |
|
quote: Dan kunnen ze op die hyves kijken wie ze moeten bashen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Zo had ik het niet bekeken hehehehe, maar wel handig voor die lui. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dit. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wijs man. Kwelgeest weet dingen. Maar, inderdaad, correcte analyse. |
|
quote: Tja, blijkbaar! Antifa - zo mogelijk nòg grotere nazi's dan de nazi's zelf. Altijd met die tegendemonstraties waarbij zij dan zelf meer kwaad aanrichten dan die 70 knokkelslepende kaalhoofden met NVU-vlaggen. Laat die neo-fascisten zichzelf toch lekker voor lul zetten met hun leuzen en laat het aan eenieder om zich daar een oordeel over te vormen. Een stel ongewassen krakers hoeft niet voor mij na te denken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Volledig correct, zelf altijd de grootste rotzooi schoppen, bij het minste of geringste, tegen iedereen die hun 'ideologie' of denkbeelden niet deelt, bedreigen, intimideren en allerlei andere onzuivere praktijken in de laster en smaad sfeer, goh waar hebben we dat eerder gezien... Heb ik de andere partij nog niet echt op kunnen betrappen. Tijd terug nog eens op wat artikelen gestuit rondom die rellen in de Schilderswijk, stonden ze vrijwel vooraan. Ook in de demonstraties die er aan vooraf gingen. |
|
Het blijft me dan ook verbazen dat er vaak toch anders tegen extreem-links schorem wordt aangekeken dan tegen extreem-rechts schorem. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Geenstijl! |
|
quote: Een stel gewassen krakers ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mij ook dus. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |