IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Antifa en Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 14:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Cirkel rond, jee!


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 14:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Yup

Om daarop terug te komen, ik denk dat iets als Antifa gedreven door haat juist vastloopt in haar ontwikkeling. De identiteit hebben ze wel gevonden, die staat. Maar ja, wat heb je aan zo'n kloteidentiteit?
Antifa loopt niet vast door die haat an sich, maar door haar klote identiteit en een tekort aan hersencellen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 14:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Fascisme is best fijn vind ik,

okee, in de praktijk liep het wat uit de hand, mede door imperialisme, maar imo zijn er een pak minder leuke ideologieën. Maar dat is dan vanuit mijn eigen ervaringspatroon/perceptie gesproken.


ik heb ook veel betere ervaringen met mensen die zich fascist noemen (relatief allemaal ik weet het) maar geen nazi-sympathie hebben en ook niet meteen Jodenhater zijn, maar zich op zichzelf richten, dan met sociopushers die zelf een parasitair leven leiden en hun anti-gedrag veruitwendigen zonder dat ze een alternatief bieden dat in het verlengde ligt van de maatschappelijke gang van zaken

en natuurlijk ook omdat die laatste groep zijn neus meestal optrekt voor metal


/mening





signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-03-2011 14:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Communisme is in theorie ook best fijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 17-03-2011 14:22 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 17 maart 2011 14:15 schreef Hypnos het volgende:

okee, in de praktijk liep het wat uit de hand




Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 14:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, dat heb ik gezegd (ik vergeef je dat je me eerste andere woorden in de mond probeerde te leggen). En jij weet uiteraard altijd heel goed wat voor intenties iemand heeft met wat hij/zij zegt en wat er precies voor persoonlijkheid achter zit dus je hebt gelijk in je feilloze analyse van hoe wat ik zei relateert tot wat Bart zei. Wat er daarna allemaal gezegd is doet er natuurlijk ook niet toe, dat was natuurlijk alleen bedoeld om een rookscherm op te werpen en mensen te laten denken dat er misschien meer achter zat dan de simplistische en letterlijk versie die jij, scherp als je bent, opgepikt heb. Dus je kunt inderdaad beter nog even teruggrijpen op het begin en daar over gaan huilen in plaats van iets zinnigs toe te voegen aan de discussie.

Ik zie er nu al naar uit.


Wat zit je nou te zeuren man?

Stellen dat een ideologie an sich harmless is in een discussie is een leeg argument. Doe het dan ook niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 14:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:16 schreef altx het volgende:
Communisme is in theorie ook best fijn...


Klopt, als mensen niet zo kut waren geweest was het allemaal veel gemakkelijker.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-03-2011 14:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Genoeg problemen gehad met de antifa hahaha, ik sta nu nog bij hen op de website als zijnde gevaarlijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2011 14:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Genoeg problemen gehad met de antifa hahaha, ik sta nu nog bij hen op de website als zijnde gevaarlijk


Link?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-03-2011 14:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de link niet meer....heb zo veel gezeik gehad en ben samen met Heuy landelijk door de stront gehaald dat ik het hele gebeuren verder achter me laat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 15:01 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Van de Antifa hyves.

Leden van deze Hyves zijn ook lid van:

Anti-Antifa, petitie tegen pedofilen- de straffen moeten veel hoger worden, Nederlandse nationalisten en stop de islamisering.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 15:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat zit je nou te zeuren man?

Stellen dat een ideologie an sich harmless is in een discussie is een leeg argument. Doe het dan ook niet.

Quod erat demonstrandum.


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-03-2011 16:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Bitchfight!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 16:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 14:22 schreef Sonic Titan het volgende:



toch?


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-03-2011 17:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 15:01 schreef nark het volgende:
Van de Antifa hyves.

Leden van deze Hyves zijn ook lid van:

Anti-Antifa, petitie tegen pedofilen- de straffen moeten veel hoger worden, Nederlandse nationalisten en stop de islamisering.




Dan kunnen ze op die hyves kijken wie ze moeten bashen.


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 20:40 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 17:43 schreef stigma het volgende:
Dan kunnen ze op die hyves kijken wie ze moeten bashen.


Zo had ik het niet bekeken hehehehe, maar wel handig voor die lui.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2015 18:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-10-2015 19:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 12:16 schreef kwelgeest het volgende:
Groot probleem met Antifa e.d. is dat het zelf gewelddadige terroristen zijn die alles wat zij niet begrijpen te pas en te onpas van nazisme beschuldigen. Dat wanneer zij via B&W of de rechter hun gelijk niet halen ze aanslagen gaan plegen en knokploegen opstellen.



Dit.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-10-2015 19:14 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wijs man. Kwelgeest weet dingen.

Maar, inderdaad, correcte analyse.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-10-2015 19:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2015 19:14 schreef Nimbus het volgende:
Kwelgeest weet dingen.



Tja, blijkbaar!


Antifa - zo mogelijk nòg grotere nazi's dan de nazi's zelf. Altijd met die tegendemonstraties waarbij zij dan zelf meer kwaad aanrichten dan die 70 knokkelslepende kaalhoofden met NVU-vlaggen. Laat die neo-fascisten zichzelf toch lekker voor lul zetten met hun leuzen en laat het aan eenieder om zich daar een oordeel over te vormen. Een stel ongewassen krakers hoeft niet voor mij na te denken.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-10-2015 19:28 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Volledig correct, zelf altijd de grootste rotzooi schoppen, bij het minste of geringste, tegen iedereen die hun 'ideologie' of denkbeelden niet deelt, bedreigen, intimideren en allerlei andere onzuivere praktijken in de laster en smaad sfeer, goh waar hebben we dat eerder gezien...
Heb ik de andere partij nog niet echt op kunnen betrappen.

Tijd terug nog eens op wat artikelen gestuit rondom die rellen in de Schilderswijk, stonden ze vrijwel vooraan. Ook in de demonstraties die er aan vooraf gingen.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-10-2015 19:32 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het blijft me dan ook verbazen dat er vaak toch anders tegen extreem-links schorem wordt aangekeken dan tegen extreem-rechts schorem.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-10-2015 19:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2015 19:28 schreef Nimbus het volgende:
Volledig correct, zelf altijd de grootste rotzooi schoppen, bij het minste of geringste, tegen iedereen die hun 'ideologie' of denkbeelden niet deelt, bedreigen, intimideren en allerlei andere onzuivere praktijken in de laster en smaad sfeer, goh waar hebben we dat eerder gezien...

Geenstijl!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-10-2015 19:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 oktober 2015 19:20 schreef Negatieveling het volgende:
Tja, blijkbaar!


Antifa - zo mogelijk nòg grotere nazi's dan de nazi's zelf. Altijd met die tegendemonstraties waarbij zij dan zelf meer kwaad aanrichten dan die 70 knokkelslepende kaalhoofden met NVU-vlaggen. Laat die neo-fascisten zichzelf toch lekker voor lul zetten met hun leuzen en laat het aan eenieder om zich daar een oordeel over te vormen. Een stel ongewassen krakers hoeft niet voor mij na te denken.


Een stel gewassen krakers ook niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-10-2015 19:38 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2015 19:32 schreef Negatieveling het volgende:
Het blijft me dan ook verbazen dat er vaak toch anders tegen extreem-links schorem wordt aangekeken dan tegen extreem-rechts schorem.

Mij ook dus.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen