|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Exclusieve NL Show GOATSNAKE + support Vrijdag 17 juni Doornroosje Nijmegen Entree: 15 euro | Open: 20.00 | Start: 20.30 |
|
|
|
HEEN! |
|
Aanwezig! |
|
Misschien wel aanwezig, bij gebrek aan een Belgische datum. |
|
quote:+1 |
|
Helaas tijdens Hellfest, mega vette band en die show op Roadburn vorig jaar was één van de vetste shows van het jaar! |
|
Je moeder. |
|
Spirit, wat is je email adres? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 22-03-2011 16:18] |
|
mail Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tickets in de mail Kunnen mensen als ze dat willen Nark irl aanschouwen en aanraken [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-03-2011 13:08] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: En bedankt heh, nou durf ik niet meer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmm, die nark wil ik nog wel even een bots op z'n neus geven. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maak em nou niet bang, hij heeft er al een beetje moeite mee, zo'n grote stap voor die jongen, achter de pc weg en de grote boze wereld in www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik ben er waarschijnlijk niet bij hoor, narkje, grapje Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waarom dan als ik vragen mag, zo erg is het tog ook niet wat ik hier meestal loop te blaten. en met jou heb ik volgens mij nog geen mot gehad hier. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Shit gaat me weer te snel hahahaha vergeet maar wat ik zij net. Maar wel exstreem veel zin om dit een x live te zien. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wel een beetje opletten oudje. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jij bent anders ouder dan ikke hoor maar dat heb je met dit soort trage muziek [Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-03-2011 16:58] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ben d'r wel bij lekker vroem vroem |
|
quote: |
|
Crap on à cracker!!!!!!! Nu duf ik echt nie meer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Sungrazer doet de support lees ik net. Ook een fijne band. Is het al uitverkocht? *trappel, trappel, zin aaan, duurt laaang* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |