|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, mokervette show, heerlijke band. Godver, nog aan het nagenieten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nice! Beide bands waren echt geweldig. |
|
quote: +1 |
|
Gaaf optreden inderdaad. |
|
Ja het was erg gaaf gister in Nijmengen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zekers, Sungrazer ook tof, geluid was daar iets minder, maar goede show. |
|
Je moeder. |
|
quote:+1 Al overtrof het niet het roadburn optreden, maar toch een memorabel optreden. Leuke tent ook wel dat doornroosje. |
|
Ja dat laatste was ik ook aangenaam door verrast. Enige minpuntje was dat het zo verstopt lag dat we het pas na 3x langsrijden zagen. Maar goed voor elkaar qua voorzieningen en dergelijke, goed geluid ook. Overigens, verklaart Boris in de 013 en doom in Enschede dat het zo rustig was? Anyway, vette shizzle. Je moeder. |
|
quote: Helemaal niet erg, kon je mooi alles meekrijgen en übergenieten, wat een vette show zeg www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Jep, zekers wel! Lekker meedreunen! Was er niet ergens een topic van bands die je ooit nog wel eens live zou willen zien? Ik kan hem iig niet vinden. Maar ik moet m'n lijstje aldaar even aanpassen denk ik. Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |