|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdschema al bekend? Jammer dat er nog een band bij is gekomen. |
|
Ik ga niet. Heb nog twee kaartjes over, wie maakt me los? Je krijgt de pdfs voor 15 euro per stuk. Mail naar maarten apestaartje tee kaa wee es pee ie en gee punt en el. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zeker niet jammer, Planks is echt een hele toffe band! |
|
quote: Ken het niet, maar ik zie ook liever Goatsnake in zijn geheel. |
|
quote: Een band erbij wil nog niet zeggen dat het van de speeltijd van de headliner af hoeft Ze hebben overigens weer gecancelled zie ik net op Facebook; "dear friends,due to a serious health situation within the band we are forced to cancel the shows this upcoming weekend in nijmegen and kiel. we are deeply sorry and want to extend our gratitude to greg and guy for putting us up in nijmegen and to sven and andre in kiel. please go to the shows and support all the amazing bands.we promise to be back there sooner than later. -plks-" |
|
quote: Bedoelde meer dat door een extra band ik misschien Goatsnake niet in zijn geheel kan zien, omdat ik de laatste trein moet halen. Maar dat is nu niet meer relevant zie ik. |
|
planning: 20.30 - 21.10 Sungrazer 21.30 - 22.45 Goatsnake |
|
quote: Thanx. |
|
quote: Mail! Je moeder. |
|
quote:Ga jij met de auto heen en weer vanaf Assen? Ik zou wel mee willen rijden als dat uitkomt. |
|
Zie jullie dan wel........... Yayyyyyyyyyy Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Gezellig. Je moeder. |
|
Hmm oja! Shit, even zien of ik nog iets kan regelen. Wil ook nog heen morgen. |
|
quote:Electric Wizard reünie! Komt die jongen met de rugzak ook? |
|
Geen idee maar sla maar alvast bier in! Edit: o wacht, je bedoelt K.? Nee die komt niet. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-06-2011 0:06] Je moeder. |
|
Nee, de jongen met de rugzak moet met enige spijt bekennen dat hij zal schitteren door afwezigheid. Veel plezier in elk geval, jongens! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jammer man. Volgende keer (als die al komt) beter. |
|
quote:Ja ik rij op en neer en pik onderweg in Zwollywood mmayo nog op. Ik wil rond half 7 wegrijden uit Assen, wil je best oppikken moet ik wel weten waar ik je moet oppikken |
|
straks |
|
quote:Pik mij maar op bij het station van Assen rond half 7. |
|
Let op een zilverkleurige citroen xsara station |
|
Korte baard met lang haar hier. Moet goed komen. |
|
2 uur rijden, hopelijk is Goatsnake het waard! |
|
Het was het zekerrrrs waard. Vette show |