![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hihihi! Doet me denken aan afgelopen dinsdag toen Bitchslap besloot voor de metro te lopen. Ik trok haar terug en het eerste wat ze zei was "Je pakte me bij mn tiet!!" "Meid, ik greep het eerste voor handen." Verder: Zelfs als het niet bewezen is, kan het een leven goed vergallen. Leraren die verdacht worden van aanranding oid kunnen ontslagen worden en moeilijk aan een nieuwe baan komen, of er nu bewijs voor is of niet. Dus of deze aanklacht tegen Strauss-Kahn nou terecht is of niet, een flinke deuk in zn imago heeft hij sowieso. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Yep, precies wat ST typte en jij ook in de laatste alinea. Misschien een goed idee om vrouwen ook zelfs maar geen hand meer te geven. ![]() ![]() |
|
En er een grote beschermende tissue overheen te vouwen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Moet je wel oppassen dat je m niet voor uhm...andere doeleinden hebt gebruikt. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: De beste tactiek is eigenlijk dat iedereen hem als tissue gebruikt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: De PVV die juist geen geld naar Griekenland wil bedoel je? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Je hebt er alleen zo weinig aan, je kan er beter een hebben die ziet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hey kijk eens aan. Deze grap moet Fusion ook goed kennen. Deez is al zo oud, hij moet wel in het Oude Testament ergens al staan... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hey, eindelijk een terechte grap! ElitE zei het gewoon fout namelijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-05-2011 19:58] No dogs, no masters. ![]() |
|
Overigens had Straus-Kahn niet zo'n beste reputatie qua omgang met vrouwen, het schijnt dat hij ze al vaker lastig gevallen heeft. Niet zo handig allemaal. Stel dat hij niets gedwongen heeft gedaan, dan nog is het wel raar dat er cum van hem gevonden is natuurlijk. Zeker als er al allerlei vermoedens zijn dat ze je moeten hebben, dan is het handig om in een vremd huus de piet in de broek te houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: hehe idd ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Maar hoeveel van zn tijd zal deze man in hotels e.d. slapen? Denk best veel. Volgende keer netjes in het doucheputje cummen. Wel zo netjes. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-05-2011 20:03] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ook als docent overigens, als leerlingen alleen na moeten blijven laat ik altijd de deur openstaan bijvoorbeeld. Echt, ze naaien je er zo aan als dat zo uitkomt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Je bent een beetje aan het herhalen van wat er al gezegt is... ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Precies. Of door de wc spoelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Nou en? Moet ik toch weten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nee op het moment dat je in zijn/haar mond komt moet je even een tijdje zijn/haar neus dichthouden zodat alles goed wordt doorgeslikt. Een andere optie is zorgen dat er altijd nog sperma van meer dan 5 andere mannen te vinden is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Jazeker. Wilde je er enkel op wijzen. @Elite: Gewoon goed achter in de keel hangen. Met hoeveel km/h gaat sperma ook alweer? Niet te houden dan. [edit] 45 km/h dus. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-05-2011 20:17] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
[quote]Op 23 mei 2011 20:07 schreef ElitE het volgende: Nee op het moment dat je in zijn/haar mond komt moet je even een tijdje zijn/haar neus dichthouden zodat alles goed wordt doorgeslikt. Een andere optie is zorgen dat er altijd nog sperma van meer dan 5 andere mannen te vinden is. Ja, gaaf man. Bukakeparty ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Goh, dát had niemand aan zien komen! Wat een paupers daar in Den Haag. Boeiender ![]() |
|
Kom nu gewoon met een eerlijkere verdeling door de belastingen in de brandstof prijzen te verwerken. En probveer inderdaad meer vervuilende/minder duurzame auto's hogere belasting te geven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Joa, maar waar ik niet goed tegen kan is dat ze eerst als een gek regelingen voor dit soort auto's maken, en dan op een gegeven moment de mensen die ze kopen bedonderen door de regelingen op te heffen, zieke praktijken. Zo hebben ze mij ook genaaid met het grijze kenteken, met de mededeling in de media dat er teveel misbruik van gemaakt werd. Dikke onzin, er werd teveel gebruik van gemaakt. Misbruik is als mensen regelingen doelbewust ontduiken, gebruik is als men zich gewoon aan een regeling houdt. Bastards. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |