|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wanneer hebben ze die uitgebracht ontopic: Stormblast Bazzio Attacks!!! |
|
Spiritual Black Dimensions heeft vooral een erg goeie sfeer. De cd heeft constant veel "herrie" en commotie met erg veel sferische keyboards, erg goed! Eerdere werk klinkt ietsje rauwer, ietsje saaier en minder compleet. En Puritanical Euphoric Misantropia is een beetje doodgeproduceerd... en de "tikketikketikketik-dubbel-base"-drums van Barker vind ik minder goed dan Tjodalv's drums eigenlijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Volledig mee eens maar ik vind dat al bij "Spiritual..." quote: Juist. |
|
quote: ik bedoel maar [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 06-05-2002 14:42] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: sterf..! stormblast (geen zin om dat rare rondje op de a te zoeken) en alles daarvoor, tog vind ik de rest ook best goed... jaah kweetut, dimmu is niet koewl, untrue, voor stomme metalmense... you all ik vind het goed! en ik zal er gewoon naar blijven luisteren (zo denk ik overigens niet over cradle of filth hehehe... stom kutgekrijs.....op 1 nummer na dan hehe) [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 06-05-2002 14:45] Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik ken alleen PEM en die vind ik super. SBD is geloof ik de eerst volgende cd van DB die ik zou moeten beluisteren als ik hier zo lees.... Bring The People Together |
|
quote: Wat doe je hier nog? Ren naar een cd-winkel! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Voor de mensen die PEM doodgeproduceerd vinden, heb ik een luistertip: "Opera IX - The call of the wood" Als je die cd hoort, snap je gelijk het nut van een goede productie weer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat natuurlijk niet wegneemt dat call of the wood een geweldige plaat is |
|
Overduidelijk: "FOR ALL TID" in originele versie wel te verstaan! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
3)Puritanical Euphoric Misanthropia 2)For All Tid 1)Enthrone Darkness Triumphant |
|
quote: heb ik gedaan, zeer triest |
|
for al tid stormblåst spiritual black dimensions in die volgorde enthrone darkness triumphant gaat nog wel maar verder... vooral die laatste, tering wat een nu-metal opbouw en dan vooral de drums... Je moeder. |
|
quote: Helemaal niet, die productie is prima! Het klinkt allemaal zeer obscuur. Die laatste van ze ('The Black Opera'), dat was nou typisch een voorbeeld van een doodgeproduceerde CD. Zo gladjes en flashy allemaal, jammer hoor. Steun het Front Badkamerstudio's!! (en ik meen het nog ook). |
|
ik zou zeggen PEM maar ik geef eerlijk toe dat alleen het drumwerk me weet te boeien...algemeen gezien is EDT de beste. |
|
Hehehe toen ik de titel van deze thread las kon ik me niet voorstellen dat veel mensen hier iets anders op zouden antwoorden dan "Stormblåst". Niet dat de rest zoo slecht is maar echt goede cds hebben ze sindsdien zeker niet meer gemaakt... Zenial |
|
quote: dat komt doordat nicola barker drumt |
|
quote: NicolaS. |
|
ik vind hun allerlaatste het best, of ze die nog moeten uitbrengen, of dattie net uit is, dat doet er verder niet toe, als ze er maar mee stoppen, wat een slaapverwekkende balle band (is mijn mening dus ) Oud Vuil. |
|
overduidelijk entrone darkness maar spiritual..... is ook een goede plaat ik heb allen stormblast niet en dat wil ik graag zo houden, for all tid is ook een van mij grootste miskopen geweest(samen met darkthrone) na het optreden vorig jaar in de 013 ben ik verandert van mening over dimmu ik vond 't eerst op c.o.f. na de beste band maar ik kon wel huilen toen ik ze daar zag wat waren die arrogant en wat is sagrath een nicht, ze speelden wel goed maar geheel zonder sfeer echt jammer. maar toen ik later het nieuwste album kocht wist ik zeker dat dimmu mijlen achteruit was gegaan. dimmu is gewoon niet te kombineren met cradle drums dat lukt niet en is toch hoor baar op die cd erg jammer |
|
quote: hehhehheh, ik heb cradle in hun begindagen eens live mogen aanschouwen, de drummer kon niet dubbel bass spelen, WHOEHAHA, is ook goed te horen op hun eerste plaat. Oud Vuil. |
|
Als ze "The Rack" hadden gemaakt vond ik ze wel een briljante band, maar ja, die kwam al van Asphyx. Misschien als ze die schijf eens coveren... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: HAHAHAHAHAH, wedde dat ze die plaat weten te vernaaien, waarom gaan ze niet alvast op techno over, net zoals the kovenant Oud Vuil. |
|
Dimmu heeft een aantal aardige nummers, maar die staan nogal verspreid. Mijn favo nummers staan op EDT, maar mijn favoriete cd is denk ik PEM. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |