|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie true liefde in een Dimmu Borgir topic. |
|
Nou ik heb er alweer genoeg van, weg met die pruts CD. |
|
|
|
Mag ik hem met je ruilen? Ik heb hier nog een geweldige dance CD liggen! |
|
quote: Nee. Belachelijke foto trouwens, ze kijken allemaal een beetje van 'hey die heeft geen piemel, hoe kan dat'. |
|
En... waar komt dat bloed op hun tafelkleed vandaan? |
|
quote:Die's haast nog leuker dan mijn opmerking. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog zo'n kutfoto |
|
quote: Ongesteld? |
|
quote:Ja, maar dan zou het er toch onder liggen? |
|
quote: Dat zou je wel denken ja. Maar met vrouwen weet je het maar nooit! |
|
Met Dimmu Borgir ook niet blijkbaar. |
|
quote: wat dan? ik vin ze juist errug goed. even als Troll maarja dat zal de meerderheid hier ook wel nix vinden |
|
Beste CD van Dimmu: EDT Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Troll. Sja, ik ken er niet veel van. Het eerste werk schijnt wel ok te zijn. Maar als ze een nieuw album hebben zal het idd wel kut zijn. |
|
hehhehheh, volgens mij zijn er +/- evenveel voor als tegenstanders van dimmu burger. lache!!! kan iemand die voor is, mij eens proberen te overtuigen van de kwaliteiten van dees band Oud Vuil. |
|
quote: oooo.. maar hij is zo mooi! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
WAAAT???? Dat is een grap hé? Edit: Om on topic te blijven, Dimmu Borgir hééft geen beste CD, Dimmu Borgir is slecht! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-05-2002 23:56] |
|
Nee echt niet... zucht-ik vind hem zalig mooi.. Tss.. Ik heb nog al gehoord dat ik slechte smaak heb qua mannen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Hail Asherah! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik vind dimmu goed, spiritual black dimensions kicks ass [edit] dit is styhn onder infaustus's account [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 08-05-2002 0:18] No meat is sweater |
|
Devils Path / Enthrone Darkness Triumphant die twee zijn voor mij wel de betere If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Beste cd van Dimmu Borgir blijft toch 'Dusk...and her embrace' sebinsagoil |
|
quote:LOL I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |