|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey die is toch van...... Bazzio Attacks!!! |
|
ECHT niet ..hoe kom je daar nou bij sebinsagoil |
|
EDT vink toch wel het beste album kvind alle albums wel te doen eigenlijk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: hmmm ik heb 'm gezegd dat 'ie Antaeus - Cut Your Flesh And Worship Satan moet gaan downloaden... dat vindt 'ie vast romantisch |
|
Die laatste cd va Dimmu is echt briljant. Heb hem nu 4 keer geluisterd non stop en ij word alleen maar beter. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ben ik het helemaal mee eens Bruce Banner |
|
Naar verluid gaat Dimmu Borgir binnenkort een duet opnemen met Britney Spears. Volgens de voorzitter van hun PR afdeling is dit voornamelijk om naast alle gefrustreerde puisterige en puberale jongetjes, ook de doelgroep van tienermeisjes te bereiken en deze eveneens het geld uit hun zak te kloppen. Dimmu Borgir, Lords of Metal!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 30-10-2003 18:54] |
|
ROFL |
|
Enthroned darkness triumphant In deaths embrace |
|
Stormblåst |
|
Ik kan de meeste dingen van Dimmu Borgir wel smaken, ook de laatste, maar "For all Tid" blijft mijn favoriet. ......Als iemand nu nog eens héél hard met Shagrath wil gaan rammellen om die klote-rockstar-attitude er terug uit te schudden; zit het weer goed I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja ja ETD |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 14:51] |
|
quote: Zelf hebben ze anders al honderden keren vermeld dat ze geen black metal maken. Maar nu doe je net alsof het iets vies is om geen BM-band te zijn. Ik vind eigenlijk alles van Dimmu goed, behalve PEM. DCA heerscht trouwens! (en vooral dat DVD geluid is ). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Weet jij het dan nog niet dat het onder geen enkel beding toegstaan is om een band te kunnen waarderen die ook commercieel succes geniet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Stormblast vind ik goed, vooral omwille van dat ene piano nummer, waarvan ik naam nu even niet meer weet. EDT vind ik ook nog goed, maar eerlijk gezegd, sinds PEM boeien ze me niet meer zo. De nieuwe CD heb ik dan ook wijselijk geskipped. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Da's net dat nummer dat ze gejat hebben van een Amiga-game! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: lol, geen idee over welk game je hebt, maar misschien daarom dat het zo goed is? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Dat nummer heet Sorgens Kammer btw... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Enthrone Darkness Triumphant steekt er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit, wat een geweldig album! no text supplied |
|
quote: |
|
als je er dan toch eentje moet kiezen dan is het enthroned darkness triumphant maar echt geweldig vind ik die band niet eerlijk gezegd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de enige cd van dimmu die afentoe nog rondjes draait in mijn speler is for al tid. Dat vind ik de enige die een lekker sfeer heeft en niet zo toegankelijk is dat de somng structuur op een rock plaat lijkt. |
|
Spiritual Black Dimensions natuurlijk. DCA vind ik geen drol aan |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |