|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nog nooit van gehoord, deed me direct aan Veles denken qua naam. Tulus, Veles... Maar vertel meer, ergens mee te vergelijken ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 24-09-2002 18:01] |
|
Sja, het lijkt niet op de rinkel-de-kinkel blackmetal van Veles. Tulus heeft een zwaarder geluid qua gitaar en een spuugende kortaf stem welke niet enorm rauw is. |
|
En mij aan Thule... maar nee, nooit gehoord! |
|
Hmmm, ik ben er niet zo kapot van; ik heb 'Pure Black Energy' en die is wel... geiiinig... Noorse black metal, met enkele experimentjes maar het blijft beperkt, vrij droog en to-the-point gebracht (tenminste, op dat album wat ik van ze heb dan). Iig niet echt duister of über-evil of extreem of wat dan ook en het heeft enige norsecore-neigingen, ik denk dat ik 'm maar op m'n ruilluist pleur. |
|
Overigens: http://tulus.cjb.net Het is inderdaad niet enorm evil. Maar om de een of andere reden voel ik me wel aangetrokken tot deze band. |
|
quote: Klinkt wel interessant, ruil jij? |
|
quote:Nu ja, da's het grootste probleem niet, eigenlijk zijn ze niets 'enorm' en alles een beetje . Zijn toch ook die gasten van Khold? Nog zo'n net-niet band als je het mij vraagt. Maar ik vind het minder irritant dan Satyricon, of zo, dat dan weer wel. |
|
quote:Zeker wel, u vraagt, wij antwoorden er is ook een ruil topic. |
|
Zelf nog Mysterion gehad en ervoor pure blak energy op CD, nix bezonders ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Khold deed mij al aan Tulus denken. Maar Khold vind ik zelf niet zo veel aan... Wist niet dat het dezelfde gasten waren trouwens. Ze zijn idd niets 'enorm', dus daarom blijft het mij ook een raadsel waarom ik er naar luister. |
|
quote: Stuur me maar een lijstje op insidelie@hotmail.com Zien wat er uit kan komen!! |
|
ik heb zelf evil 1999, op t begin vond ik t nogwel leuk maar na een tijdje gaat ie inderdaad vervelen |
|
Ik vind Tulus gewoon schitterend en te gek en nog veel meer moois!!! Ik heb zelf Pure Black Energy, en ik wil méééér van dat!!! |
|
klinkt als standaard Black Metal zonder meer, maar is eigenlijk wel schitterende groep, met toch een eigen geluid, maar je moet TULUS eerst een kans geven. De eerste keer dat je het beluistert heb je iets van "weer een Black Metal groep", maar er zit blijkbaar toch ergens magie in, vind ik. Machtige vocals trouwens, behalve die Jezebel op Mysterion dan. Pure Black Energy & Evil 1999 vind ik hun beste albums. Trouwens de OBITUARY & DAVID BOWIE cover al gehoord die ze spelen? |
|
quote: Mysterion??? Nog nooit van gehoord eigenlijk... Hun eerste CD ofzo...? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-11-2002 8:43] |
|
Tulus heerscht zwaar! Vooral hun Pure Black Energy vind ik magistraal. Jammer dat er niet meer van dit soort bands zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ja hé, dat vind ik nu ook zie... |
|
Mysterion was hun tweede album. Tum podem extulit horridulum... |
|
"Mysterion" is gelimiteerd tot slechts 500 stuks en is uitgekomen bij Hoth records en is inderdaad hun tweede cd.Is wel jaren later samen met "Pure black energy" op een dubbel-cd gezet met een Obituary en David Bowie cover als bonus. Een te gekke band hoewel je wel de tijd moet nemen om er naar te luisteren.Ceedees die moeten groeien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: heb net de cd Mysterion besteld bij een tweedehands cd zaak op internet. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ben nu naar de Midvintermåne demo aan het luisteren. Vette shit, deze band. Vooral het feit dat de bass het grootste deel van de melodie bepaalt is erg gaaf. En die vokals! Zo'n hatelijke, bijtende stem...briljant! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Sorry gangrad, maar ik heb mysterion net verkocht voor 25 euro. Vind trouwens khold een hele vooruitgang ten opzichte Tulus. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: ok, geen probleem. Ik vindt Khold een stuk minder, mdede door de beperkte afwisseling. Dat neemt niet weg, dat ook Khold erg vet is! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Op de site van khold is een kort filmpje te downloaden. Het is tijdens een concert en de gitarist doet aan vuurspugen terwijl hij speelt, erg gaaf. http://www.khold.com/videos/fire.wmv Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Tulus is op z'n tijd echt een heerlijke band! Heb zelf Mysterion en Evil 1999 en heb Pure Black Energy nog ergens op tape. Vooral het nummer "Salme" van Evil 1999 is echt zo'n blijvertje! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |