IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Tulus Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2007 13:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ennn nogmaals!
quote:
Op 28 april 2006 15:42 schreef NecRobert het volgende:
I tårer mot stenveggen klynges de sammen,
villjenter, ulvebarn, gnagere, fugl.
Nede i grottene slukner snart flammen,
tent av oppdageren, slukket av gud.

*deinst mee*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 12:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe plaat is gaaf


op eerste gehoor idd!!


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2007 22:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oi oi oi, wat is Biograpyg Obscene lekker. Heers!

Lekker afwisselend, VETTE bas, veeeeeeel sub-standaard gedoe er door heen. Groooooooove!

Alleen jammer van de vrouwenzang op het titelnummer...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 17:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Biograpy Obscene is inderdaad een knaller van jewelste!

Het is iig een goed plan geweest om Khold op te doeken ten faveure van het veel meer heerschende Tulus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-07-2007 17:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Was het niet andersom?


Zenial


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-07-2007 17:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 17:18 schreef Zenial het volgende:
Was het niet andersom?
Het WAS andersom ja.

Eerst Tulus, daarna Khold, nu weer Tulus...tenminste zo heb ik het altijd begrepen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-07-2007 17:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ahjah. Vandaar dat ik dacht n.a.v. cd titel en het feit dat Khold uit Tulus ontstond dat dit een greatest hits cd was van de band die niet meer bestond hehe


Zenial


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-07-2007 10:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik zag net dat Cold Core Collection weer te koop is bij Displeased. Deze bevat de eerste twee cds Pure Black Energy en Mysterion en alledrie de demo's, zeker een aanrader!
Ik heb pasgeleden nog voor veel geld betaald voor deze cd omdat ie overal uitverkocht was, maar nu weer gewoon beschikbaar dus. Dammit


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2007 10:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 10:09 schreef Zenial het volgende:
Ik zag net dat Cold Core Collection weer te koop is bij Displeased. Deze bevat de eerste twee cds Pure Black Energy en Mysterion en alledrie de demo's, zeker een aanrader!
Ik heb pasgeleden nog voor veel geld betaald voor deze cd omdat ie overal uitverkocht was, maar nu weer gewoon beschikbaar dus. Dammit
Dat was al een flinke tijd bekend. Toen ik jouw aankoop zag dacht ik ook dat jij die/deze re-release al ergens had opgesnuffeld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2007 10:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 10:09 schreef Zenial het volgende:
Ik zag net dat Cold Core Collection weer te koop is bij Displeased. Deze bevat de eerste twee cds Pure Black Energy en Mysterion en alledrie de demo's, zeker een aanrader!
Ik heb pasgeleden nog voor veel geld betaald voor deze cd omdat ie overal uitverkocht was, maar nu weer gewoon beschikbaar dus. Dammit
Je hebt in ieder geval wel dan de eerste persing neem ik aan!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2007 10:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

daar staat betere muziek op?


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2007 11:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, maar voor die re-release wil je niet graag veel betalen terwijl 'ie overal voor de normale prijs ligt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2007 11:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe inderdaad, anders is hij genaaid


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2007 11:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, dat bedoel ik hehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





één mijner favo black metal platen ever


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

way beter dan Khold


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2010 14:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klopt. En dan Sarke.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-01-2010 14:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

En dan Heidevolk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2010 14:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Daarna houdt het wel op.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 14:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Temnozor?


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2010 14:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee, die is FOUT, niet slecht


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-01-2010 14:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nu wordt het moeilijk


en kwaadaardig?

fout-slecht-kwaadaardig-onethisch-onestethisch?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 14:33]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2010 14:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

- onanasthetisch?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

onanerethisch?


signature


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen