|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: op eerste gehoor idd!! signature |
|
Oi oi oi, wat is Biograpyg Obscene lekker. Heers! Lekker afwisselend, VETTE bas, veeeeeeel sub-standaard gedoe er door heen. Groooooooove! Alleen jammer van de vrouwenzang op het titelnummer... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Biograpy Obscene is inderdaad een knaller van jewelste! Het is iig een goed plan geweest om Khold op te doeken ten faveure van het veel meer heerschende Tulus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Was het niet andersom? Zenial |
|
quote:Het WAS andersom ja. Eerst Tulus, daarna Khold, nu weer Tulus...tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ahjah. Vandaar dat ik dacht n.a.v. cd titel en het feit dat Khold uit Tulus ontstond dat dit een greatest hits cd was van de band die niet meer bestond hehe Zenial |
|
Ik zag net dat Cold Core Collection weer te koop is bij Displeased. Deze bevat de eerste twee cds Pure Black Energy en Mysterion en alledrie de demo's, zeker een aanrader! Ik heb pasgeleden nog voor veel geld betaald voor deze cd omdat ie overal uitverkocht was, maar nu weer gewoon beschikbaar dus. Dammit Zenial |
|
quote:Dat was al een flinke tijd bekend. Toen ik jouw aankoop zag dacht ik ook dat jij die/deze re-release al ergens had opgesnuffeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Je hebt in ieder geval wel dan de eerste persing neem ik aan! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
daar staat betere muziek op? Je moeder. |
|
Nee, maar voor die re-release wil je niet graag veel betalen terwijl 'ie overal voor de normale prijs ligt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehe inderdaad, anders is hij genaaid Je moeder. |
|
Yep, dat bedoel ik hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
één mijner favo black metal platen ever signature |
|
way beter dan Khold signature |
|
Klopt. En dan Sarke. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En dan Heidevolk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daarna houdt het wel op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Temnozor? signature |
|
Nee, die is FOUT, niet slecht Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nu wordt het moeilijk en kwaadaardig? fout-slecht-kwaadaardig-onethisch-onestethisch? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 14:33] signature |
|
- onanasthetisch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
onanerethisch? signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |