|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tulus en Khold zijn toch echt wel krak hetzelfde, het leuke is dat de nadruk op die loeizware bas ligt, ik vind het heerlijke mid-tempo black metal ... iemand trouwens die dubbel-cd aangeschaft? Daar staan "pure black energy", "mysterion" en de demos op èn een cover van obituary's slowly we rot maaaaarrrrr .... het laatste nummer is "space odity" van david bowie en dat is zonder zever de beste cover die ik ook gehoord heb, dat nummer moeten jullie zeker eens checken "ground control to major Toooom ..." maar met die heerlijke scream ... mmmmm heeeeeeeeeeeerlijk www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Iemand hier die voor niet al teveel van wat Tulus spul af wil? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eindelijk mag het bekend gemaakt worden: Tulus komt met een nieuw album Meer nieuws volgt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tulus een nieuwe plaat?? Ik dacht dat Khold de voortzetting was van Tulus. Of komt dat er nu nog naast te bestaan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Had van mij niet gehoeven. Ik had een paar jaar terug het album, eh, Pure Black Energie volgens mij. Ik vond het maar niks. De reden herinner ik me overigens niet meer. |
|
tulus is de baas In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Yep, komt naast Khold. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja. |
|
:]] Ok. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: rellen op het schoolplein :D Je moeder. |
|
Nieuw Tulus album, gaaf. Ik wist wel dat Khold een voortzetting was, en ik vind Khold ook wel goed te pruimen. Maar Tulus heeft gewoon een erg gaaf apart sfeertje waardoor het voor mij net wat meer heeft. Iemand trouwens nog Mysterion in de aanbieding?? don't mistake lack of talent for genius |
|
TULUS, zekers vette band, wel een van mijn favo Black! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Die stond naast je MegaDance 1999 CD toch? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik heb de picture lp van "Evil 1999" nog te ruil/koop... |
|
quote: Wat wil je er voor hebben? ruilen zowel als kopen Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Khold was nu toch "on hold" gezet? Na goed, maakt niet uit, nieuwe Tulus kan altijd interessant zijn. Evil 1999 heerscht, vooral die main-riff van het nummer Blodstrup!!! YESS!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Ja. quote:Salme! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hehe ja Salme. Zelfs een populair nummer bij non-black metals. M'n broer zingt het zelfs mee, haha. don't mistake lack of talent for genius |
|
I tårer mot stenveggen klynges de sammen, villjenter, ulvebarn, gnagere, fugl. Nede i grottene slukner snart flammen, tent av oppdageren, slukket av gud. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mail even als je wil: herjann@gmx.net |
|
Iemand die mij aan het artwork van Mysterion kan helpen? Origineel is hij niet meer te krijgen... [Dit bericht is gewijzigd door Aquila Chrysaetos op 19-10-2006 20:10] |
|
Gewoon goed zoeken. Heb Pure Black ENergy en Mysterion allebei voor weinig gevonden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De nieuwe plaat is gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik heb Evil1999 en die nieuwste. Beide eigenlijk nog niet laten bezinken maar op het eerste gehoor heerscht die laatste wel vrij hard ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |