|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vulgar is eigenlijk ook wel goed nu ik wat nummers van ze heb gehoord weet je wat IK KOOP ZE ALLEBEI het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote:Hun derde album misschien.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dat kan ook het type niet lullen maar metal luisteren |
|
CFH roelt echt wel veel beter kan ik me niet echt wensen! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
als je morgen iemand voor een cd winkel ziet staan in alphen aan den Rijn ben ik het ff pantera cd halen het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: . Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: jahoe, get your hair as high as possible and GLAM, GLAM, GLAM!!! hehheh, heerlijke pic. ps, oja-> http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/pnteribl.htm [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-09-2002 20:51] Oud Vuil. |
|
Ik ben zelf behoorlijk fanatiek Pantera fan geweest Elk album heeft zo z'n eigen sound. C.F.H. heeft een aantal zeer goeie nummers maar nummers als Walk en By demons, be driven vind ik ook cool. Net zoals drag the waters en Suicide note prt. 1&2. En natuurlijk slaughtred... het nieuwste album heeft me nooit echt geraakt, misschien komt dat ook omdat ik toen niet echt fanatiek luisteraar meer was. Kortom, veel goeie tijden beleefd met alle c.d's van Pantera |
|
Ik vind vulgair display of power de beste cd I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
pantera rocks gewoon het type niet lullen maar metal luisteren |
|
viking crown (not!) maar pantera boeit me niet meer. superjoint ritual wel. |
|
quote: wat voor muziek maken zij dan het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: een mix tussen eyehategod en hardcore. maar als ik dan toch iets van pantera zal noemen vind k die met die slang op de voorkant wel goed. daar staan tenminste enpaar erge duistere nummers op. maar hun laatste vind ik echt shit. |
|
Voor mij nog steeds Vulgar Display of Power!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
van de nummers die ik tot nu toe gehoord heb toch zeker vulgar en cowboy het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: dat vind ik van die "wegwerpmuziek". ik bedoel hiermee dit. in het begin vind ik die heel goed maar al snel wordt het saai. live viond ik ze wel goed trouwens. een van hun beste nummers die ik nog wel eens draai is "primal concrete sledge". dat nummer hakt er wel keihard in. |
|
quote: daar kan wel ga eerst album kopen zie wel of hij gaat vervelen zo ja koop ik weer een nieuwe het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote:Je gaat toch geen album kopen puur en alleen op aanraden van anderen hoop ik? Luister eerst MP3's en oordeel zelf. |
|
quote: daarvoor was vooral deze topic bedoelt zodat andere mensen zouden zeggen welke albums+nummers goed waren en ik heb ze nu gedownload en geluisterd en ik vind dat cowboys het beste is maar als ik die neit kan vinden in de winkel al ik vulgar het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: Misschien hun vierde Verder: Vulgar Display Of Power !!! |
|
quote:die site is belachelijk, toen was Pantera tenminste deftige METAL, en HEAVY... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:idd I am the nigh was 'k vergeten, dank u nog ff een heerlijke shot: van die site waar WWim het over had -geen foto dus, geocities ff niet opgelet [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 24-09-2002 22:49] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Toch zou ik je aanraden de laatste CD nog es te luisteren, na een tijdje komt daar dan toch een meesterlijke plaat uit te voorschijn. Het heeft bij mij ook even geduurd... Kijk anders op www.zenial.nl/bands.htm daar zoeken op Pantera en dan reviews lezen, Flix ben ik... Zie daar hoe mijn mening veranderd is. |
|
quote: LoL! Heb jij die LP's ? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |