|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas is dat de normale prijs voor die LP's. Maar ze zijn wel in een aantal verschillende kleuren geperst. Heb ooit eens een trade gedaan met iemand die er ééntje had die gelimiteerd was tot 10 omdat het een testpersing was, dat is echt wel koel om te hebben. Ach, ik vind ze nog wel eens voor een normalere prijs... Gewoon volhouden en blijven zoeken |
|
Cowboys from Hell vind ik veruit de beste, Vulgar display of power staat op de tweede plaats... Pantera rulezz Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Reinventing the steel, 101 proof. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Huh? Die heb je net met mij geruild? |
|
ja maaaaaaaar ik heb wel een kopie gemaakt voor mezelf. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Hehehe LoL !! |
|
quote:Da's waar op een dag wandel je een tweehandswinkel binnen en liggen ze daar voor 10 euro van een ignorant die niet weet wat ervoor gevraagd... zo ook twee pict discs verworven voor 2.50 euro samen (holy moses: Finished with the dogs en Too drunk to fuck tralalalala) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
het beste album vind ik reinventing the steel |
|
Vulgar display of power is en blijft toch wel de beste |
|
quote: Reinventing the steel is in mijn ogen verreweg het slechtste album en op 101 proof staan alleen maar live nummers die op album zijn uitgebracht dus die telt niet mee... |
|
quote: Ja inderdaad, ik heb ook wel eens zulke mazzeltjes... Echt wel tof! Eigenlijk heb ik voor mijn hele collectie niet zo gek veel betaald! (heb je al die Meshuggah LP uit de kast gevist?) quote: Hmmm... Tip: meer luisteren naar Reinventing The Steel. En ik dacht dat de laatste twee nummers van 101 Proof wel degelijk nieuwe nummers waren! |
|
yeah zou kunnen, de laatste 2, maar dan nog... En ik heb reinventing... al vaak genoeg geluisterd, dat album klinkt gewoon te netjes ofzo. Je kan gewoon horen dat ze oud worden en dat ze rijk zijn en dat ze gewoon 'nog een album' opnemen. Vergelijk het gevoel van bijv. yesterday don't mean shit met het gevoel van Walk... Snapje? |
|
Inside-Lie hehe dan ken je de 'joink'-reactie wel En ja ik hebbum gevonden die LP, condition M++ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
imho zijn er maar twee pantera albums die te pruimen zijn (voor mij dan): 'Cowboys from Hell' en 'Vulgar Display of Power'. Verder niet echt een boodschap aan Pantera... [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 25-09-2002 18:58] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
quote: Beetje flauwe reactie hoor. Rijk en lui... Reinventing The Steel zit vol met geweldige riffs en drumpartijen. Inspiratie genoeg gehad. En ik vind nummers als Revolution Is My Name en Yesterday Don't Mean Shit (gisteren betekend geen poep!) echt geweldige nummers... Misschien moeten we het anders op een kwestie van smaak houden, maar je argumenten van rijk en lui vind ik echt heel erg dom en raakt kant noch wal! quote: Koel (die Meshuggah LP) !! Ik weet niet psies wat je met een 'Joink' reactie bedoeld... |
|
quote: eij maar dr staan wel alle goeie nummers op! luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: oops dubbel... [Dit bericht is gewijzigd door mansongirl op 25-09-2002 19:42] luuuuuuv is in the air......... |
|
Beste album is in mijn ogen toch echt Cowboys from hell, iets meer melodie, en wat gevarieerder dan de rest. De rest vind ik ook absoluut heerschen trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 25-09-2002 20:20] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: is dat geen misbruik maken van mensen die aan een (tijdelijke) verstandsverbijstering lijden? |
|
ik ken nog niet veel nummers.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Zovan hey gvd Morbid Saint CD voor 3 euro: JOINK en kopen....jaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hahaha... Dat ken ik ja, maar dat heet bij mij een 'Poing' reactie |
|
quote: Haha ja dat klopt, maar ik bedoel ermee dat er gewoon een gevoel mist. Tuurlijk zitten er goede drumpartijen en riffs in maar er mist gewoon iets... gevoel in de muziek. Die c.d. laat me kouder dan een ijsblokje in m'n nek |
|
Ik stem toch echt voor Cowboys from Hell!!! Al vind ik het een moeilijke keuze. Alle albums zijn geweldig, dus de keus was moeilijk! Ze zijn gewoon fucking goed!!! Weet iemand hoe het met het nieuwe album gaat, daar waren ze toch aan bezig? On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |