|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vulgar Display of Power. (Mouth for War vind ik het beste nummer, leuke videoclip ook) the only pleasure is pain |
|
Ben ik gay als ik Far Beyond Driven de beste vind ? |
|
Ik voelde me ook helemaal niet aangevallen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: gelukkig, ik heb respect voor nwobhm etc metal fans(vroege werk dus) die :Geboortedatum: Maandag 10 Augustus 1981 zijn Oud Vuil. |
|
Nog geen antwoord gehad, IronGlory, heb jij de eerste 4 LP's van Pantera ?? (btw, Wim, al op zolder wezen krauwen?) |
|
quote: *wwim plakt nu een briefje op zijn monitor met een herrinnering naar een zoldertrip* Oud Vuil. |
|
quote: Thanks, ik wil je niet de hele tijd e-mails sturen natuurlijk, maar dacht, een subtiel vraagje kan wel [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-09-2002 23:19] |
|
sorry voor't laat zijn ik moet ergens iets overlezen hebben, ja'k heb ze, op CD, en eentje zelfs nog op mp3...Power Metal, moetie nr Rhodium? En dankt U Wim, NWOBHM 4ever Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
The Great Southern Trend Kill Ik denk dat ik één van de weinige ben die deze het beste vind... |
|
cowboys from hellllllllllllllll |
|
quote: Anyway, op alle albums staan wel een aantal songs die mijn bovematig veel nekpijn bezorgen Dimebag, heersch! De solo in Throes of Rejection (op Far Beyond..) bijvoorbeeld En wat een debiele riffz verzint die gast zeg.. De enorm strakke en vette grooves van Vinnie.. Philip zijn stem.. Rex zijn vette basloopjes.. Hmm.. mijn favo album is "Far Beyond Drives" als ik dan echt moet kiezen |
|
Vinnik een moeilijke. Kunnen ze niet ff en verzamle cd maken met daarop van alle cd's de sterkste nummers, dan ga ik die cd noemen |
|
Ik ga voor Vulgar Display Of Power... |
|
quote: Die is ook errug goed, vind alleen Far Beyond Driven net iets agressiever .. |
|
quote: van did album vind ik i'm broken een heel goed nummer het type niet lullen maar metal luisteren |
|
quote: het type niet lullen maar metal luisteren |
|
en nu nog text erbij... My madness, my sadness |
|
quote: Nee, dank je wel hoor! Ik heb ze zelf allemaal op CD, en Powermetal op LP. Maar ik zoek die andere 3 nog! |
|
kan niet kiezen tussen Cowboys from Hell & Vulgar Display of Power |
|
quote:Hazo, succes, ooit een mens zien ongeveer 500 Euo nertellen voor de eerste drie Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: die meneer/mevrouw was niet helemaal lekker??? |
|
Pantera rules gewoon, kzou niet weten welke nu echt de beste is. |
|
Ik ken alleen Cowboys from Hell, die draai ik regelmatig. Vulgar Display... ga ik eens luisteren, aangezien sommige mensen de keuze tussen CFH en VDOP moeilijk vinden... |
|
quote:een meneer op een beurs ja ik weet het niet maar er zal misschien nog wel iets aan de lp's geweest zijn, heb de kans niet gehad te kijken. Anyway mn face zag er zo uit: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |