|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien is het wel hetzelde idee, alleen staat de knuppel dan bij Bloods bij de deur voor als er Crips aanbellen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-05-2011 21:32] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Beastie boys, toch? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, die is ergens aan het huilen omdat je zijn naam niet met een hoofdletter geschreven hebt. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Begon hij zelf mee, de lul Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Even serieus doen hier: gangshouts. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: He pssstt aan niemand doorvertellen, volgens mij hebben ze niks in de gaten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Huh, wat in de gaten........ Pst niet verder vertellen maar kijk ff naar mijn onderschrift..........sssssssssssssst Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
STAY COLD |
|
quote: Ben jij ook wel dom en niet slim dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nietdom, wel niet slim........uh.............. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sorry dat was misschien iets te hoog gegrepen OT: Gangshouts zijn gejat van de Osdorp Posse!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Zullen we bij Goatsnake eens wat gangshouts droppen nark? |
|
Vanaf 2:30 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Goed man.......Flower of diseeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaasssssss [Dit bericht is gewijzigd door nark op 13-05-2011 21:50] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Een aantal van die moderne amerikaanse bmbands hebben ook een hardcoreachtergrond, dat sijpelt soms nog door. |
|
When I say HEY, you say Ho....zoiets is het? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Bij deze band sijpelt dat behoorlijk door, ja. Werkt dondersgoed! Maar deze lui hebben qua *bands*, voor zover ik kon vinden, niet echt een hardcore/punk-achtergrond. Alleen de drummer zat in een black/thrash/punk-band en de bassist in een thrashband. Maar dat is mogelijk al genoeg Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zo shit, inderdaad! (STAY COLD! ) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Wolves in the throne room hadden ook wel wat hardcorederigs toen ze nog een andere naam hadden, geen gangshouts dacht ik. Thrash zit ook al op de rand, vooral in kleine 'scenes' krijg je al snel wat kruisbestuiving. BONDED BY BLOOD! |
|
quote: Is het cool? quote: Thrash zit zeker op de rand, en black komt weer uit thrash, dus het is allemaal best logisch eigenlijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Leuk om eens een keer te horen als fan, om de ontwikkeling die ze doorgemaakt hebben, maar niet echt iets bijzonders. The Lords Of Lightspeed heette die band, met de weaverbroertjes en nog wat mensen. Is wel te vinden. |
|
NOTHING JUST NOTHING Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gast, echt... Meerdere! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |