|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Net als vlooien is een sing-along een sociaal gebeuren. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vandaar dat een cover van 'Vrolijke vrienden' de boel doet ontploffen. Sociale contacten zijn belangrijk in het leven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Checkt allen Outbreak - Chewed Up, Spit Out (kan het hier niet posten, staat niet op YouTube) "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
REST ASSURED THAT WITH OUR HEART THAT'S PURE WE'LL BE VICTORIOUS AND NOT LET OUR HATE GET THE BEST OF US Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pfffffff, gaan we nu voor elk zielig dingetje een topic openen? Een "tiktiktikvoorderiffkomttopic", een "vetteriffvoordesolotopic", een "lompeintrotopic"? Boeiender |
|
[quote]Op 23 mei 2011 9:22 schreef MR. N het volgende: Pfffffff, gaan we nu voor elk zielig dingetje een topic openen? Een "tiktiktikvoorderiffkomttopic", een "vetteriffvoordesolotopic", een "lompeintrotopic"? Daar is het dan ook een forum voor heh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Neuh. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-05-2011 9:28] Boeiender |
|
Zeurpiet is weer wakker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Labiele hond ook zo te lezen. Ga eens werken ofzo. Boeiender |
|
quote:Nee jij. Jij moet werken, hophop! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Fix je capslock eens |
|
Godver, heb de titel nu 10 keer gelezen, en snap nu pas wat er staat. Gang-shout, niet gangs-hout. |
|
Voor gangs-hout moet je bij Woods of Desolation zijn. Overigens wel een goed idee, dat 'lompeintrotopic'. Ik nomineer Emmure - Young, Rich and Out of Control of A Ticket for the Paralyzer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: vergeet de "dezangerroeptguitarvoordatdesolokomttopic" niet |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
I'm not going! Everything you love! Fucking dies! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die 'BIG KISS GOODNIGHT' is echt episch. |
|
Dat album heeft zieke hooks! Ook hoe de zanger nog ff erachternaschreeuwt. GAAF. You shake me hand, say please to meet you Look me in the eye, I don't believe you Alléén maar HOOKS [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-10-2011 2:18] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ochja, want die oldschool moshpit's heb jij meegemaakt! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Idem. You have time. You are doing fine. |
|
Goeie titel ja.... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 10-10-2011 10:39] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Die hedendaagse hardcore "scene" is een uit de hand gelopen grap geworden.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Het is leuk voor koters om in te stappen, maar zoals zo vaak is het een fase. Gaat vanzelf over. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Kapitein hooks! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |