|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De refreinen (oa. 1:02 en verder). Gang shouts off the meter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
NIGGERS ARE SHIT UNTILL YOU MEET COUNT STEEL? Jonguh! nee echt. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-11-2011 22:35] |
|
Ik dacht al dat je het leuk ging vinden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat Black Moon is nog best gaaf, Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is gruwelijk vette hip-hop. Alle tracks lijken wat op het nummer dat ik gepost heb, dus check het zeker I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik ben een heel erg vreemde cd aan het reviewen waar dit nummer op staat bijzonder kut, maar die gangshout is wel extreem aanstekelijk volgens mij is het ook niet van deze band, het klinkt gewoon te sterk is dit een bekend nummer? signature |
|
Crashdiet - Riot In Everyone [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-11-2011 23:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb maar weinig hout in mijn gang, Allemaal een beetje nep eigenlijk laminaat en deuren maar dat is allemaal pershout. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Pim? Ben? signature |
|
quote:Klik dat filmpje even aan daar staat het in. Wat iPim ook al zei. |
|
signature |
|
en dat is een populaire band? signature |
|
Geen idee eigenlijk, ik krijg niet meer echt mee wat populair is. Ze zien er uit als Tokyo Hotel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-11-2011 0:32] |
|
true. maar ja, Steel Panther kende ik ook niet en toen ik ze leerde kennen blijken ze immens groot te zijn signature |
|
Niet zo populair als pakweg Asking Alexandria of Alesana, maar ze zullen vast wel al wat zieltjes gewonnen hebben. Edit: Adept dus. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-11-2011 0:34] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Die Crashdïet is groot in Zweden vooral. |
|
Het hip hop gangshout nummer: [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 03-12-2011 7:30] When your people matter, menstrual health matters |
|
[youtube ]link[/youtube ] Spaties weglaten. Je kan het! [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 03-12-2011 7:29] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Jippie! When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zit een pracht van een "UNITY" in Victimized van Trapped Under Ice. |
|
Burn this city! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Legendarische band, dat Black My Heart. Soms spelen ze zelfs een riff tussen de breakdowns door I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |