|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:is daar geen muziek materiaal van op i-net? |
|
info gezocht over arnstadt nattstrype open grave welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Azaghal heeft geen site he? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wie heeft nog iets van "Ved Buens Ende"? Mp3's of Cd's (die hij of zij misschien kwijt wil?) Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik ben in het bezit van de demo "Those who caress the pale" en de cd "Written in Waters", maar ik wil ze niet kwijt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Wil je ook geen kopietje op CD-R kwijt? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik zag dat Zenial het ook heeft, misschien wil hij het wel uploaden naar iets wat verder geen naam heeft |
|
quote: Heb je het over nieuwsgroepen of zo? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Als er weer ruimte vrij is wil ik t best op Rhodium zetten ja... Zenial |
|
quote: Ssssssttt!! |
|
quote: ah, dank u Klein vraagje, hoe gaat dat in zijn werk? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Bij deze kan ik melden dat Det Hedenske Folk nog steeds bestaat.Er is alleen niks officieels meer uitgekomen(behalve dan dat de 3 nummers van de split met Abyssic Hate nu ook op vinyl te krijgen zijn.Uitgebracht door No Colours.).Over eventuele toekomstige bezigheden weet niemand binnen de band wat er nog ooit gebeuren gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik las ooit in een interview van Abbath dat die gozer van Det Hedenske Folk de band verlaten had. En dat hij op vinyl staat tegenwoordig is ook niks nieuws meer... Ik heb hem al meer dan een jaar in de kast staan! De demo ook trouwens... Weet jij waarom en welke 2 versies er van bestaan? |
|
De vinyl versie van Det Hedenske Folk is inderdaad al geruime tijd uit.En de oprichter van deze band heeft de band niet verlaten zoals Abbath beweert.Ik kom zelf al de nodige jaren in Bergen en ken de meeste lui daar persoonlijk en vorige maand nog toevallig hebben we het over deze band gehad.Tegenwoordig is het meer een gelegenheid bandje.Spelen als iedereen zin heeft is het motto.Ik heb trouwens een kopie van de demo dus ik weet niet de verschillen maar kan ik wel effe navragen!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! HeHe... Hub de wandelende metal-encylopedie. |
|
Waar komt Hub vandaan? |
|
quote: Roermond |
|
Inderdaad,Roermond Rock City Hey Heuy,dus ik ben de wandelende metal-enceclopedie.Dat gaat alleen maar op voor de blackmetal en oudere deathmetal hoor.Kan het tegenwoordig niet meer allemaal bijhouden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub........ik snap nog steeds niet hoe je dat doet. Als een normaal mens net zoveel zoop als jij het afgelopen jaar. Dan was hij al debiel van de alcohol. Jij word er schijnbaar alleen beter van en je hebt een komplete enceclopedie in je hoof! [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 24-10-2002 20:16] |
|
wat een slijm wereldje... |
|
quote: Tammi ......ik spreek de waarheid. Er is niks aan gelogen wat ik net typte. |
|
HEUY!!!! Ik ben maar blij met zulke horica-hooligans om mij heen. altijd lol en plezier. geen geslijm, Frietbal typt de waarheid, net zoals al onze verhalen op waarheid berusten. ROERMOND ROCKCITY |
|
hhe... nee was flauwe kul, weet ook wel dat hub alle kleine details weet |
|
HEUY!!!! Tammi, je kan ook overdrijven. Alle kleine details weet Hub ook niet. Vooral als Hub & Heuy 's middags al beginnen met "poolen" bij Mitchel's |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |