|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch niet in verwarring met de andere Pentagram aangezien de andere Pentagram ook veel festivalshows doet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik bedoelde de VS variant met Bobby Liebling. De Chileense Pentagram doet meer shows dan de VS Pentagram. IK geloof zelfs gezien te hebben dat beide Pentagrams op hetzelfde festival in Duitsland staan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Klopt ja, er is 1 festival waar beiden staan. Misschien verwarrend voor velen hehe maar wel gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lijkt me grappig als de mensen die de Chileens willen zien bij de Amerikaanse staan te kijken, en andersom. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nou. Maar waar kan de Amerikaanse bewonderd worden? Nu het nog kan. Het lijkt me dat het niet zo goed gaat met Bobby, hij biedt continu allerlei gesigneerde spullen aan op Myspace tegen absurde prijzen. Hero blijft een dure hobby. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De Amerikaanse kan bewonderd worden op Hellfest (Clisson, Frankrijk) en Hells Pleaser Fest (Pössneck, Duitsland) en misschien nog een paar club dates (maar dat weet ik niet zeker). Vanwege de staat waarin Bobby verkeerd, hou ik er echter wel zwaar rekening mee dat Pentagram misschien de optredens in Europa gaat cancellen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 07-05-2009 16:54] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |