|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan weet ik inderdaad niks meer maar dat ligt niet aan mij maar aan de grte hoeveelheid alcohol in mijn bloed. + +whisky= en de volgende ochtend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan iemand me hier wat meer vertellen over de BM bands Hati en Spellforest? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Met beide staat er een interview in de Ablaze, maar heb het nog niet gelezen. |
|
Dat weet ik. En van beide staat ook een nummer op dat cdtje. En dat klinkt zo vet dat ik er NOG meer van wil weten I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Van HATI heb ik wel MP3's als je die wilt horen... |
|
quote: Graag zelfs! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ben ze aan het uppen op een zeker server, met een uurtje staan ze erop. |
|
quote: Kut, ik zit dus niet op die illustere server. Maar goed, eigenlijk gaat het me meer om info dan om muziek. Zoals ik al zei heb ik van beide bands al een nummer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Stuur dan even een mailtje naar Rajackar (En anders moet je maar ff op Direct Connect kijken, over een uurtje zit ik daar wel weer, moet alleen ff adres van hubje zoeken) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-12-2002 16:43] |
|
quote: Veel is het niet (integendeel), maar dit is zowat de meest uitgebreide Spell Forest site die ik kon vinden: Spell Forest — Adornus Satani Over Hati vond ik zo mogelijk nog minder; enkel een site waar je hun CD'tje (Auf in den Kampf) en shirt kan kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 15-12-2002 18:04] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
weet iemand wat de site is van de band I Hate Myself? ze hebben een nummer dat Kamikaze heet signature |
|
quote: http://www.myspace.com/noidearecords astemblieft schat http://www.noidearecords.com/ incl online shop. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-07-2008 21:30] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jij vind ook echt de meest onvindbare topics uit de donkere krochten van ZM he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kom je wel een beetje laat achter Dat is zijn job.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat blijkt, jezus; was al wat langer duidelijk dat hypnos daar "goed" in was. Hoeveel krijgt hij? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Een dagban om de zoveel tijd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
van welke band is deze held? |
|
Nifelheim signature |
|
Bobby Liebling van Pentagram. Checken die shit, superband! Met name Be forewarned is een geniaal album. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-05-2009 23:35] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ahh dus toch! Ik ken die band als mijn broekzak, heb alleen nooit naar de latere foto's gekeken! |
|
quote: Het schijnt dat de man een niet al te gezond leven leidt (lijdt). Getuige ook de meer recente foto's: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De blackmetalband Manes uit Noorwegen vind ik erg goed. Erg obscure sfeer. Helaas ken ik er niet veel werk van, kent iemand deze band? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote:Die spelen ergens in het oosten van Duitsland op een festival....zou een exclusieve show worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wanneer komt er weer nieuw materiaal uit van Mannetjes van de Oorlog? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |