IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Effe snoeihard zuipen (met metal!) vrijdag 19:30 tot 22:30 Vorige pagina | Volgende pagina
BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 19-06-2011 18:03 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Het zuipen was supergezellig en gister al het metaltuig dat kwam bouncen bij Submerge (ons maandelijkse Drum&Bass gebeuren) was al helemaal leuk om te zien

We gaan vanaf volgende maand voor 1 vaste metalavond (een vrijdag) en de Sunday Metal Matinees gaan ook weer even gepland worden.
Wellicht een Stonehenge pre-party op die vrijdag de 29e, maar dat gaat nog bekend gemaakt worden.

Thanks allemaal in ieder geval voor de levendige discussie

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-06-2011 18:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Klinkt goed, was gezellig!

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-06-2011 0:17 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Zeker, geniaal avondje.

Soekie
Usericon van Soekie
Posted 20-06-2011 1:55 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Pre-party Stonehenge, klinkt als een goed plan, kunnen we vast indrinken

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-06-2011 1:56 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Misschien met Dj Jorisico

Soekie
Usericon van Soekie
Posted 20-06-2011 1:58 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

lijkt me uitstekend plan!

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-06-2011 2:03 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Soekie
Usericon van Soekie
Posted 20-06-2011 2:18 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2011 11:11 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ah ff hardstyl-tje pullen dus

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 11:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik lees het nu pas. Met terugwerkende kracht een kutweekend gehad wegens absentie bij het feest van metalhead-stel Pieter en Marja.

Donders.

Ik, Wil Schuurman

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 20-06-2011 12:28 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

We moesten ook allemaal een traantje wegpinken toen tijdens de avond bleek dat jij niet langs kwam

Marjaaah
Usericon van Marjaaah
Posted 20-06-2011 23:22 by Marjaaah Wijzig reactieProfiel van MarjaaahQuote dit bericht

HET WAS GEEN FEEST! ALLEEN EEN ZUIPGEBEUREN MET EEN BESCHEIDEN GROEP VRIENDEN DIE IN DE STAD WAREN!Leuk was het wel, deh!

[Dit bericht is gewijzigd door Marjaaah op 20-06-2011 23:23]

2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 23:27 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Jammer dat je vriend geen Reneeeh heet, anders waren jullie ook nog een nickname-stel.

2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 23:28 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Met je teringfeest.

Marjaaah
Usericon van Marjaaah
Posted 20-06-2011 23:29 by Marjaaah Wijzig reactieProfiel van MarjaaahQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 23:28 schreef 2barry het volgende:
Met je teringfeest.

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 20-06-2011 23:51 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Barry houdt niet zo van feesjes...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-06-2011 23:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

2barry or not 2barry

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 21-06-2011 1:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Zo wat een bekenden ineens op ZM

No regrets and no remorse...

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 21-06-2011 7:27 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 21 juni 2011 1:28 schreef Amarantha het volgende:
Zo wat een bekenden ineens op ZM

Idd, het word steeds gezelliger
Als al die droeftoeters nou eens opbokken, word het misschien nog wel eens wat hiero

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-06-2011 10:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

godver, was alsnoch donders goed drum n lemonbounce avondje.....

die metal in de subsonic geloof ik wel, de boemboem boem muziek was goed te doen... maar dat kan ook aan mijn mindtstate hebben gelegen die bewuste avond.....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-06-2011 10:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haha, er zijn ook nog foto's van heb ik begrepen?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 21-06-2011 12:10 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 7:27 schreef verlepte theedoek het volgende:
Idd, het word steeds gezelliger
Als al die droeftoeters nou eens opbokken, word het misschien nog wel eens wat hiero

Dan wordt het heel rustig..
Wanneer kom jij nou n keer in Grunn stappen?
Zit nog wel n leuk tentje ergens aan de grote markt

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2011 13:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 10:38 schreef irritante klootzak het volgende:
haha, er zijn ook nog foto's van heb ik begrepen?

Binnenkort, stuur je wel even een linkje als ze er zijn!

zenir
Usericon van zenir
Posted 21-06-2011 13:20 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

Zenir heeft schoonfamilie in Grunn, dus als ie daar is kan ie wel wat stapadvies gebruiken om ff aan den schoonouders te ontsnappen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-06-2011 13:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

On-topic!!

quote:
Omdat het metalhead-stel Pieter Zandbergen en Marja Wilting een groep vrienden uit Deventer hebben die langs komen in Groningen en wilden tanken met metal op de achtergrond

:')

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com