|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed, was gezellig! |
|
Zeker, geniaal avondje. |
|
Pre-party Stonehenge, klinkt als een goed plan, kunnen we vast indrinken |
|
Misschien met Dj Jorisico |
|
lijkt me uitstekend plan! |
|
|
|
|
|
ah ff hardstyl-tje pullen dus IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik lees het nu pas. Met terugwerkende kracht een kutweekend gehad wegens absentie bij het feest van metalhead-stel Pieter en Marja. Donders. Ik, Wil Schuurman |
|
We moesten ook allemaal een traantje wegpinken toen tijdens de avond bleek dat jij niet langs kwam |
|
HET WAS GEEN FEEST! ALLEEN EEN ZUIPGEBEUREN MET EEN BESCHEIDEN GROEP VRIENDEN DIE IN DE STAD WAREN!Leuk was het wel, deh! [Dit bericht is gewijzigd door Marjaaah op 20-06-2011 23:23] |
|
Jammer dat je vriend geen Reneeeh heet, anders waren jullie ook nog een nickname-stel. |
|
Met je teringfeest. |
|
quote: |
|
Barry houdt niet zo van feesjes... |
|
2barry or not 2barry |
|
Zo wat een bekenden ineens op ZM No regrets and no remorse... |
|
quote: Idd, het word steeds gezelliger Als al die droeftoeters nou eens opbokken, word het misschien nog wel eens wat hiero www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
godver, was alsnoch donders goed drum n lemonbounce avondje..... die metal in de subsonic geloof ik wel, de boemboem boem muziek was goed te doen... maar dat kan ook aan mijn mindtstate hebben gelegen die bewuste avond..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha, er zijn ook nog foto's van heb ik begrepen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dan wordt het heel rustig.. Wanneer kom jij nou n keer in Grunn stappen? Zit nog wel n leuk tentje ergens aan de grote markt |
|
quote: Binnenkort, stuur je wel even een linkje als ze er zijn! |
|
Zenir heeft schoonfamilie in Grunn, dus als ie daar is kan ie wel wat stapadvies gebruiken om ff aan den schoonouders te ontsnappen |
|
On-topic!! quote: :') Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |