|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet het wel zeker! gezelligheidskennis bij deze gebombardeerd tot nieuw Nederlands woord! |
|
quote::') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kan het wat minder? Ik denk niet dat het metalhead-stel Pieter Zandbergen en Marja Wilting (en hun groep vrienden uit Deventer) dit leuk vinden. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat laatste, het verkoop/ruil topic en om meningen te peilen wat betreft concerten en platen... voorheen ook om filmtips te delen en bands en evenementen te promoten. Dat ik mij zo nu en dan ergens in meng komt over het algemeen voort uit ergernis, niet de drang om gezelligheid op te zoeken omdat ik eenzaam of verveeld zou zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat bedoel ik. Ik hou em weer voor gezien, het was reuze gezellig Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Jij bent echt helemaal niet verbitterd he Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dat heb ik nooit ontkend of toegegeven. Dat soort dingen bepaal je zelf ook niet... ik zal dan wel verbitterd zijn. Is daar iets mis mee? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Neehoor ik vind het wel stoer eigenlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Oe, de ontkenningsfase! Edit: o, ik loop inmiddels achter de feiten aan. quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2011 16:50] Je moeder. |
|
Bitterness, go with the flow... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
harde baas die je bent Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Inderdaad. Wat een stel klootzakken hier. |
|
quote:Ik zou weggaan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kan iemand mij anders uitleggen wat " snoeihard zuipen " ubehaubt betekend Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
zo doen we dat in Grunn.. bier zoepm, keihard SLAYER roepm Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
vergeet het eten van een eierbal niet mensen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:MET joppiesaus! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: |
|
ik zou best een eierballetje joppie lusten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik wil graag een klootzak tering met appelmoes. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Only kapsalon is real. JWZ. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |