|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mensen die gezelligheid zoeken op internet zijn de ware droeftoeters... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
dus wij mogen niet meer dronken achter de pc zitten? goh wat jammer zeg, dan gaan wij nu crack roken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gelukkig snap je er helemaal niks van. Je kan beter samen bier drinken of crack roken, dat bedoel ik. Hoe kan internet nou gezellig zijn? Even gezellig als sms-en... niet dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 21-06-2011 14:41] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ik vermaak mij kostelijk sedert 2001, hoop gezelligheid meegemaakt sinds dien. Volgens mij snap jij het niet. Kom je uit Friesland ofzo? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hahaha, beter gaan we binnenkort even naar een techno-avond! Zeker een goede sfeer, goede mensen ook! quote: Als ik nog nooit gezellig had ge-sms't zou ik waarschijnlijk ook zo'n verbitterde man zijn geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-06-2011 15:00] |
|
Siked voor alles hier Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als het versturen en ontvangen van geschreven boodschappen via de telefoon of computer voor jou gezelligheid betekent zou ik medelijden met je hebben... als ik niet zo verbitterd zou zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ik voel deze party nu al. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mortis Rex? dat is toch "Zure Preut" in het Zambiaans? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zielige poging tot humor Daar wordt het hier ook niet gezellig door... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 21-06-2011 15:20] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ach, ik doe tenminste nog een poging de humor er in te houden.... zure preut Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Volgende keer beter dan, irritante klootzak Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ja je hebt je punt gemaakt. Ga nu maar weer gezellig astrotijd kijken. Je moeder. |
|
Hmm.. sommige mensen hebben weinig gezelligheidskennis blijkbaar. Gezelligheid is een breed begrip en kan in alle vormen en op elk moment opduiken, spontaan in een kroeg in groningen met een paar mensen uit een andere stad bijv. Zelfs op een gewone doordeweekse dag op internet.. Beware! |
|
quote: No regrets and no remorse... |
|
Aangezien de term "gezelligheidskennis" tot nu toe niet bestond heb ik daar geen kennis van. Voor de rest heb je enigzins gelijk... neemt niet weg dat ik het een treurige bedoeling vind; het komt vaak voort uit verveling of eenzaamheid, wat het treurig maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 21-06-2011 16:00] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Dus jij bent gewoon treurig? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik kom hier niet voor de gezelligheid, noch vind ik die hier toevallig.. of waar dan ook op internet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Tering, ben jij als kind in een ketel azijn gevallen? |
|
quote: Hahahahaha. Prachtig. :') Je moeder. |
|
Dat ik geen gezelligheid aantref op internet zegt niks over mijn gemoedstoestand. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Oh jawel. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ok, je aanwezigheid hier heeft dus niets te maken met gezelligheid/verveling/eenzaamheid. Wat zijn dan je beweegredenen? Kan me niet voorstellen dat je hier alleen maar bent om (tussen alle onzin door) info te filteren over metal. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |