|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ok, maar kom dan met iets "origineels", voor zover dat mogelijk is. Born From Pain kun je op elke braderie/weekmarkt zien Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Damn, lees dit nu pas, dat is hard, had zo uitgekeken naar Full Blown Chaos, had ze normaal in Kontich of Antwerpen gaan kijken... |
|
quote: Gezien het een Nederlandse band is, is het een logische vervanging. Ik betwijfel of de Baroeg die hardcore-connecties heeft. Ach, ik zal verder mijn mond maar houden voordat ik op m'n plaat ga. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Grote kans dat ik ook ff een dagje kom heerschen in Rotterdam. |
|
quote: Dan doe ik met je mee Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Born From Pain is wel oke, hopelijk gaat die zanger niet teveel ouwehoeren. |
|
Wat denk je? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik denk dat er geen Black metal komt. :cry: Bla |
|
quote: Ik ben bang van wel ja |
|
quote: Korpiklani toch? |
|
quote: Korpliklaani black metal? Grapjurk. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Flyer toegevoegd! |
|
Toch wel even kijken, denk'k. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tof man ik ga ook, ondanks de zwakke line up 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Kijken of ik jou als ongelukkige Duitser dan een biertje kan schenken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ben er wel eens eerder geweest, leuk feestje toen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Daar zal ik vast gelukkiger van worden! quote: Ik ben vorig jaar geweest, toen waren Sodom en Entombed erg vet 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Daar kon ik helaas niet bij zijn toen, waren zeker twee gave bands voor een gratiesj festival. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jazeker, verder heb ik alleen Thanatos nog gezien toen, maar dat was niet veel bijzonders. Mooie plek daar in het Zuiderpark en goed geregeld met die 2 tenten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja vorig jaar was tof idd. Zie wel of ik dit jaar ga, zit geen band voor mij tussen iig |
|
quote: Ach ja het is gratis en het is er gezellig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Precies. Ik was er toen hob speelde, btw. Geen idee wanneer dat was. Alleen dat ik de hele tijd met een tas met een gamecube en toebehoren rondliep op dat terrein, dat weet ik nog zeker. @ mental. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat was 2 jaar geleden, toen het nog in het park bij Baroeg zelf was. Het is nu in het Zuiderpark, naast Ahoy. Maar daar wordt dan wel verplicht ff een biertje doen samen Wim, wat jij? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Best, maar ik waarschuw even, ik ben zo sociaal als een grindtegel. Maar na tig bier valt het wel mee, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |