|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik koop wel een meter bier voor je, dan komt het vast goed 5 Euro's? Op je muil!! |
|
@ vargen: Een heel klein beetje toch wel? @: sgeiterdt: dat is altijd goed. En ik meet het na. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: daarin ben je niet zo uniek volgens mij ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kut line-up maar wel aanwezig, ik ga vrijdag helpen met de opbouw. |
|
Waarschijnlijk ook aanwezig. Even afhankelijk van slaapplek |
|
Ik ga ook proberen Sinister nog even te komen kijken. Burzum, ff biertje doen dan daar? |
|
quote:Wel hoor! |
|
Aanwezig voor Candybar Planet, een kudde bier en gezelligheid www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aanwezig, wil Vanderbuyst en met name The Gathering weer zien [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-09-2011 10:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waarschijnlijk aanwezig van Vanderbuyst tot en met The Gathering en misschien Korpiklaani. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou tot zaterdag dan maar Pim! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Is dit zaterdag al dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Eehm 24 september is komende zaterdag ja, in welke tijd leef jij dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Deze tijd, dus komt goed. Voor iedereen die de ZM-kleuter een handje wil schudden; ik heb clichématig een Converge-trui aan. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-09-2011 15:13] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dat weet je nu al? :'):'):') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Als het zijn enige trui is... |
|
quote: Don't fuck with mah scheme, brah. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Verrek, zie nu pas dat het zaterdag is, ging er van uit dat het zondag was haha, dat betekend dus dat ik kan drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben te lam om Picard op te zoeken, maareh: epic triple facepalm materiaal dit. @ de kleuter [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-09-2011 15:17] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik wil geen handje geven, ik wil je bier afhandig maken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik drink alleen cola. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja maar dan kan je nog steeds bier voor mij regelen toch? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben nog geen 16. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |