|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lul niet man, als je te karig bent om me een biertje geven moet je dat gewoon zeggen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
JA OKAY GODVER IK BEN EEN STUDENT JA Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het gaf een mogelijkheid aan , maar ik ben heel slecht in het herkennen van mensen, dus als je een Converge-trui ziet moet je me maar aanschieten en dan zal ik braaf naar de colastand drapperen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: We zullen zien, komt vast goed 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Iedereen vind het een kut line-up, maar gaat toch! |
|
Lijkt Occultfest wel Maar ben er dus ook als het weer niet al te kut gaat zijn |
|
quote: Goed zo! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bands spelen in een tent toch? |
|
Vorig jaar wel, ik neem aan dat het dit jaar ook zo is 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aahhh kijk, dah wissik nie ... mooi |
|
Het wordt zaterdag mooi weer zie ik net, dus je kan met gerust hard de wereldreis ondernemen http://m.weeronline.nl/Go/MobileCity/Index?gid=4057931&forecastType=FourteenDays 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: What's new? |
|
quote: Dat kan ook zomaar veranderen |
|
quote: Nou maar goed dat het in tenten is dan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Is er nog iets van een tijdschema of spelen de bands wanneer ze er zin in hebben? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Tijdschema: 13.00 uur: Candybar Planet 14.10 uur: Skull Fist 15.20 uur: Mark Foggo's Skasters 16.30 uur: Full Blown Chaos 17.40 uur: Vanderbuyst 18.40 uur: Sinister 20.00 uur: The Gathering 21.30 uur: Korpiklaani 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maar FBC speelt toch niet meer en Born From Pain zou toch voor Vanderbuyst komen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Doe dan zelf eens een zoek poging, jij lui varken 5 Euro's? Op je muil!! |
|