|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lul niet man, als je te karig bent om me een biertje geven moet je dat gewoon zeggen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
JA OKAY GODVER IK BEN EEN STUDENT JA Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het gaf een mogelijkheid aan , maar ik ben heel slecht in het herkennen van mensen, dus als je een Converge-trui ziet moet je me maar aanschieten en dan zal ik braaf naar de colastand drapperen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: We zullen zien, komt vast goed 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Iedereen vind het een kut line-up, maar gaat toch! |
|
Lijkt Occultfest wel Maar ben er dus ook als het weer niet al te kut gaat zijn |
|
quote: Goed zo! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bands spelen in een tent toch? |
|
Vorig jaar wel, ik neem aan dat het dit jaar ook zo is 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aahhh kijk, dah wissik nie ... mooi |
|
Het wordt zaterdag mooi weer zie ik net, dus je kan met gerust hard de wereldreis ondernemen http://m.weeronline.nl/Go/MobileCity/Index?gid=4057931&forecastType=FourteenDays 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: What's new? |
|
quote: Dat kan ook zomaar veranderen |
|
quote: Nou maar goed dat het in tenten is dan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Is er nog iets van een tijdschema of spelen de bands wanneer ze er zin in hebben? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Tijdschema: 13.00 uur: Candybar Planet 14.10 uur: Skull Fist 15.20 uur: Mark Foggo's Skasters 16.30 uur: Full Blown Chaos 17.40 uur: Vanderbuyst 18.40 uur: Sinister 20.00 uur: The Gathering 21.30 uur: Korpiklaani 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maar FBC speelt toch niet meer en Born From Pain zou toch voor Vanderbuyst komen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Doe dan zelf eens een zoek poging, jij lui varken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tijdschema: 13.00 uur: Candybar Planet 14.10 uur: Skull Fist 15.20 uur: Mark Foggo's Skasters 16.30 uur: Vanderbuyst 17.40 uur: Born From Pain 18.40 uur: Sinister 20.00 uur: The Gathering 21.30 uur: Korpiklaani Zo zit het, jij luie uitgebluste Duitser! Mag ik aannemen dat ik je zaterdag zal herkennen aan je Aratron t-shirt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Lekker op tijd afgelopen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er bestaan geen Aratron shirts Pim [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 19-09-2011 21:53] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Té underground! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Uiteraard 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja, om 20.00 al. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |