|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Men nemen nu allemaal uwer rechter hand. Men strekke de hand en brengt de palm naar het voorhoofd. Men herhale dit enkele keren. quote: 28/06 GVA Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Precies, beetje overdreven allemaal. Waarom boeken ze anders bands als Sepultura enz. |
|
Ik heb ook gehoord dat er regelmatig vrouwen verhandeld en honden verkracht worden de laatste jaren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Of je doet er gewoon niet moeilijk over. |
|
Walen zijn dan ook gewoon dé calimero's van Europa signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Voordat jij ging was daar geen sprake van. |
|
quote: Toen was het nog incidenteel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
moet kunnen toch, zolang je er niemand kwaad mee doet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
God wat word ik moe ik moe van dat gezeik tussen Vlaanderen en Wallonnië ... |
|
quote: Een soort hele grote hoerenbuurt, of snap ik het weer eens niet? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Same here, bende kleine kinders dat het zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: signature |
|
De auteur van dat artikel was zeker tegen een zojuist ondergezeken hek gaan zitten? Wat een kneus zeg. |
|
ja heb er al een antwoord op. Bende franstalige zeikerds Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: Maar dan ferm gesubsidieerd met Vlaamse centen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Afgezien van de speech van Terror en 1 bezopen mini biker mat kale kop een teveel op heb ik geen nazi voor of tegen gezien.... Of Vlaams belang moet shirts hebben die met Motorhead beginnen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En waar ging de speech van Terror over? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die ene keer dat ik op Wacken was werden er ook volop Absurd shirts verkocht en Marduk speelde toen Nog zo'n nazi festival. |
|
ik hoorde een keer dat die knakker van destroyer 666 klappen kreeg van die negert uit Blashpemy. wat dit vervolgens toevoegt aan dit topic is my helaas onduidelijk. edit ooh ja dat was op waccken idd [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 28-06-2011 22:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als het op die manier moet... Ik HAAT GMM! Zo, dat zal ze leren. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: wat een manieren!!!beetje een trap na geven, bah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zo is dat, opdoeken dat kutfestival. Komen er tenminste weer eens behoorlijke bands richting Nederland in plaats van in de Belgische klei te blijven plakken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Precies, Nederland boven België! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Wat mij betreft houden ze die kutbands in België. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |