IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : GMM is Haatdragend Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-06-2011 23:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neemt hen allen tot u aub


signature


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 28-06-2011 23:59 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 28 juni 2011 23:01 schreef Hypnos het volgende:
neemt hen allen tot u aub
Doen we. Weg GMM en DOA weer uit de NL klei trekken. En geloof mij nou, hier maken we geen verschil tussen Duitse, Franse, Vlaamse of Waalse euro's. Wij accepteren ze allemaal



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-06-2011 0:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-06-2011 0:39 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het is wat mensen willen lezen.
quote:
Op 28 juni 2011 21:34 schreef Helvete het volgende:
Of je doet er gewoon niet moeilijk over.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-06-2011 1:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 22:29 schreef Argus het volgende:
Of Vlaams belang moet shirts hebben die met Motorhead beginnen?




En dan hangt er ook nog een ijzeren kruisje aan.

Dan heeft de beste man natuurlijk wel een punt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 29-06-2011 2:01 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Goh

ik vind dat die tekst meer iets weg heeft van 'kijk meester, wij worden gepest door de vlamingen'




Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-06-2011 8:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 juni 2011 21:48 schreef Jenje het volgende:
God wat word ik moe ik moe van dat gezeik tussen Vlaanderen en Wallonnië ...


+1

quote:
Op 28 juni 2011 22:38 schreef Staalman het volgende:
Als het op die manier moet... Ik HAAT GMM! Zo, dat zal ze leren.


+1

quote:
Op 28 juni 2011 22:41 schreef Mark het volgende:
Zo is dat, opdoeken dat kutfestival. Komen er tenminste weer eens behoorlijke bands richting Nederland in plaats van in de Belgische klei te blijven plakken.


+1

quote:
Op 29 juni 2011 2:01 schreef Bastet het volgende:
Goh

ik vind dat die tekst meer iets weg heeft van 'kijk meester, wij worden gepest door de vlamingen'




Wat je zelf natuurlijk ook voedt door er überhaupt aandacht aan te besteden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-06-2011 11:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Walen. Ach ja.

Di Rupo.

:')

Met z'n strik.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2011 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 8:02 schreef Ralph het volgende:


Wat je zelf natuurlijk ook voedt door er überhaupt aandacht aan te besteden.


tuurlijk! zo zijn nazi's namelijk


Le problème, c'est que les trois quarts de la sécurité du Graspop portent un bracelet avec le Vlaamse Leeuw.


Moehahaha, wat een drama


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 12:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Stuk droeftoeter land is het... Sorry Belgen alhier maar het is wel zo!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2011 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor zover ik weet is heel de wereld naar de kloten, waarom zou het hier anders zijn?


signature


Rivfader90
YNWA
Usericon van Rivfader90
Posted 29-06-2011 14:30 by Rivfader90 Wijzig reactieProfiel van Rivfader90Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/Rivfader90

Mensen die zoiets schrijven moeten ze afmaken.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 14:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ff normaal doen tegen Hypnos... het was maar een opmerking.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-06-2011 14:37 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 29-06-2011 14:40 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
“Op Graspop wordt er verbroederd tussen Vlamingen en Walen, Nederlanders, Duitsers en nog veel meer nationalisten...


Haat verbroederd!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-06-2011 14:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 12:14 schreef Staalman het volgende:
Stuk droeftoeter land is het... Sorry Belgen alhier maar het is wel zo!


Zwijg er mij van. De enige reden waarom ik hier nog zit is omdat het er een Gents dialect is en omdat we degelijke frieten en fantastisch bier hebben.

Maar op vlak van politiek gaat België heel erg hard de mist in. Met dank aan onze regering.

Haha, 'onze regering'. Wat een grapjas ben je toch, Ben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-06-2011 15:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 juni 2011 11:03 schreef Schuurman het volgende:
Walen. Ach ja.

Di Rupo.

:')

Met z'n strik.
:')

+1


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2011 15:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 14:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Zwijg er mij van.


Ik zwijg er met plezier jou van.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 29-06-2011 15:35 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 22:41 schreef Mark het volgende:
Zo is dat, opdoeken dat kutfestival. Komen er tenminste weer eens behoorlijke bands richting Nederland in plaats van in de Belgische klei te blijven plakken.


Is het niet andersom? De Nederlanders die alles voor zich houden en de Belgen die dan naar de Kuttrix moeten in de hoop een glimp op te vangen van een band die een beetje de moeite waard is?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-06-2011 20:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 15:25 schreef Mark het volgende:
Ik zwijg er met plezier jou van.


Dank mezelf wel. En jou.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2011 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 15:35 schreef Bastet het volgende:
Is het niet andersom? De Nederlanders die alles voor zich houden en de Belgen die dan naar de Kuttrix moeten in de hoop een glimp op te vangen van een band die een beetje de moeite waard is?
Jij hebt een lesje Nederlands sarcasme nodig!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-06-2011 20:29]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-06-2011 20:35 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-06-2011 21:28 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Allé Het moddergooien tussen Vlamingen en Walen (zie ook Maingain vs De Wever)verspreidt zich blijkbaar ook al naar de festivals...trieste affaire allemaal Dat ze nu gewoon eens ophielden met op zo'n kinderachtige manier te ruziën (zucht)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2011 21:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... heeft De Wever dan gereageerd op het feit dat Mangina hem een negationist genoemd heeft? Eerlijk, was het tegen mij, ik ging hem op z'n smoel gaan slaan.
De Wever heeft niet eens klacht neergelegd.


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2011 21:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Feit blijft wel Waalse bands door de organisatie jarenlang zijn geweerd. Net als in de Biebob bijvoorbeeld (die gast zit ook in de kern van GMM). Er doen veel verhalen de ronde over Waalse bands die werden geboycott in het verleden (Enthroned bijvoorbeeld heeft pas op GMM gespeeld toen ze de situatie in de pers hadden aangeklaagd)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen