![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
eigenlijk kunnen die Walen er niks aan doen é, alles wa een beetje de moeite is in België wordt naar boven toe gezogen, den onderkant van België is gewoon LEEG omdat de Nederlandser alles naar zich toe zuigen ![]() signature ![]() |
|
quote: idd! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
iemand een negationist noemen vind ik niet kinderachtig maar crimineel but hey, I'm just a dog ...-"-. .//^ ^\\ (/(_•_)\) ._/''*''\_ (/_)^(_\) signature ![]() |
|
*pet* *pet* ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Negationist gaat niet alleen over de holocaust hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: dat is duidelijk, blijkbaar zou je al een negationist zijn als je een extreem-rechtse leider de hand geschud hebt uit beleefdheid. signature ![]() |
|
quote: Van pure frustratie tegen alles en iedereen klacht indienen is al even kinderachtig/crimineel imho. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ben blij om te zien dat onze bovenburen zo begaan zijn met het lot van België. Solidariteit rocks! ![]() ![]() |
|
het lot van België? wordt hoog tijd dat de bulldozer eens door jullie land gehaald wordt... op alle terreinen... en daarna mogen jullie je aansluiten bij ons... althans, de delen van het land dat we wel enigzins kunnen verstaan! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: klopt, en daarom stel ik ook het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding ook gelijk met het Vlaams Blok btw, de nota van Di Rupo... best goed! ![]() signature ![]() |
|
quote: Haha. Dan sluit je West-Vlaanderen ook al uit... :p ![]() |
|
quote:Euhm, liever niet met al dat kansloze volk, Nederlanders betalen zich al lam om lui volk van straat te houden. ![]() |
|
quote: ik vermoed niet dat er West-Vlamingen zijn die dit erg zouden vinden [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 05-07-2011 13:19] ![]() |
|
quote: +1 Zowel België als Nederland heeft momenteel gedonder genoeg om er 'even' een heel stuk land plus alles wat erbij hoort bij te krijgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Klopt. Elk land heeft zijn eigen miserie wel. Laten we het maar zo houden. En België zal het dan maar moeten doen met de W-Vlamingen. (j/k) ![]() |
|
GMM haatdragend? Ik rechtsdragend. Lekker ontipoc. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Canada mag gerust bij Nederland komen ![]() ![]() |
|
of Groenland signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |